
Що робити при порушенні прав споживача?
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Як захистити свої права як споживача, куди звертатися у випадку неякісного товару або послуги.”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
12.08.2024 19:32:39 Якщо ви стали свідком порушення своїх прав як споживача, вам слід звернутися до органів державного контролю за якістю товарів і послуг. Це може бути Державна служба України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів, Державна інспекція з контролю якості та безпеки товарів і послуг або місцевий орган влади. Також можна звернутися до спеціалізованих неприбуткових організацій, які допомагають захищати права споживачів. Наприклад, це може бути Асоціація захисту прав споживачів "Варта", Громадська рада при Держспоживслужбi або інша подібна організація. У разі необхідності також можна звернутися до суду для вирішення спору з продавцем чи постачальником послуг. Необхыдно мати всю необходимую документацыю: чек, гарантыйний лист, фотографыї тощо для того щоб ваше звернення було ефективним.
12.08.2024 20:32:02 Вітаю! Відразу після виявлення факту порушення прав необхідно звернутися до продавця (виробника товару), виконавця робіт чи надавача послуги письмовою заявою про поновлення свого права. Заяву слід підготувати у двох примірниках та вимагати щоб на другому примірнику (вашому) проставили відмітку про отримання заяви (із зазначенням дати, прізвища і посади особи, яка прийняла заяву, її підписом). До заяви додати копії документів, які підтверджують правомірність вашої вимоги (чек, гарантія, паспорт на товар тощо). Якщо продавець, виробник, виконавець робіт чи надавач послуг відмовляють у задоволенні заяви (скарги), то необхідно звертатись із письмовою заявою про відновлення прав до Головного управління Держпродспоживслужби у області . Якщо питання не вдалося вирішити в досудовому порядку - тоді Вам потрібно звернутись з позовною заявою до суду. З повагою, юрист Дерій В.О.!
12.08.2024 23:51:34 Вітаю. Звернутись до продавця чи виробника з скаргою/претензією; звернутись до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у відповідному регіоні (контакти територіальних органів); звернутися до суду
14.08.2024 12:16:42 Варто звертатись до відповідної служби із захичту прав споживачів у вашій місцевості, або до суду.
14.08.2024 18:10:52 Доброго дня! В даному випадку Вам потрібно звертатись до Управління захисту прав споживачів за місцем свого проживання або ж реєстрації. Можна відразу ж звернутись з позовною заявою до суду за захистом свого права, однак Вам необхідно мати докази того, що товар був неналежної якості (зокрема фото або відео), в обов'язковому порядку має бути фіскальний чек про покупку товару або ж послуги.
14.08.2024 18:39:05 Добрий день, в першу чергу необхідно звертатися безпосередньо до продавця.Якщо врегулювати конфлікт на пряму не вдається, необхідно звертатися за захистом своїх прав до суду
15.08.2024 13:19:56 Вітаю. Першочергово необхідно звернутися з письмовою скаргою до продавця товару. Якщо продаець не вирішить ваше питання. то необхідно звернутися з письмово скаргою до Головного управління Держпродспоживслужби у нашій області, до скарги додати копію листа-скарги , яку ви подавали до продавця.


В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470