Загальна інформація
На проекті зібрані бухгалтери та аудитори з усієї України.
Ваше питання потрапить в загальну базу і на нього дадуть відповідь виключно вузькі фахівці з Вашої проблеми.
Після консультації Ви повинні визначити кращого фахівця, а також можете залишити і подивитися відгуки про фахівців.
Якщо Вам потрібна буде юридична допомога Ви можете відкрити контакти фахівця і безпосередньо звернутися до нього за допомогою.
Тематика
- податки, ПДВ, 1-2-3 група, прибуток
- аудит звітності, податковий аудит, ініціативний і плановий аудит
- звітність, декларації, статистика, кадри
- книга витрат і доходів, первинна документація, рахунки, акти, договори, накладні, ТТН
- відкриття і закриття рахунків, конвертація валюти, фінансовий моніторинг, блокування грошей на рахунку
- перевірки, звірки, баланси, лізинг, кредит
- взаємини з податковою, банками, статистикою, пенсійним і тд.
Приклади питань
1. "Тема: Аудит
Шукаємо аудитора для проведення внутрішній документації ТОВ з іноземними інвестиціями в Києві за період 2019 року. Штат 57 співробітників, оборот 27 млн грн. Яка ціна і термін аудиту? ".
2. "Тема: Ліміт для ФОП
У мене ФОП на 3 групі в сфері айті. Мої клієнти нерезиденти України. Какао суму грошей я можу прийняти в рік? Які податки я повинен платити? І яку звітність і куди подавати? Яка вартість бухгалтера на рік, якщо приблизний оборот буде 50-70 тис уе? ".
3. "Тема: Відкриваю бізнес
Планую відкрити інтернет магазин з продажу товарів з Китаю. Сайт вже зробили, товар замовив як фіз особа. Підкажіть, що краще зареєструвати ТОВ або ФОП? Які податки треба платити, куди і коли? Яка вартість години роботи бухгалтера? Чи є сенс наймати бухгалтера в штат або можна користуватися послугами за потребою? ".
Оплата
Оплата консультації фахівця проводиться шляхом разового списання коштів з Вашої банківської карти після того як Ви натиснете на кнопку "Закінчити консультацію" або якщо після отримання консультації пройде 7 днів.
Вартість консультації Ви визначаєте самі. Але пам'ятайте! Чим більше вартість тим більш пріоритетним Ваше питання є для фахівця - це прискорить відповідь і підвищить його якість.
Кошти заморожуються на Вашій карті перед створенням питання і зберігаються до закінчення консультації.
У разі якщо консультації фахівців Вас не влаштовують, Ви можете звернутися в службу підтримки з обґрунтуванням. За фактом розгляду Вашого звернення кошти будуть повернуті на Вашу банківську карту.