Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Як виготовити електронний підпис для здійснення публічних закупівель?

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
img
PREMIUM 2.86
Реклама
Борисюк Наталія Миколаївна
Юрист
Україна / Волинська область
Борисюк Наталія Миколаївна

i

Час прочитання: 8 хвилин Кількість переглядів: 73
Рейтинг:
0
Дата публікації: 30.06.2024

Дипломована юристка зі стажем більше 7 років з Досвідом у сфері державних закупівель, цивільного, адміністративного права та складання документів, експертка в комунікації та вирішенні спорів, авторка юридичного блогу й соціальних медіа.

Електронний підпис у сфері закупівель відіграє важливу роль у забезпеченні безпеки та прозорості процесу.

Питання

Що таке електронний підпис?

Відповідь

Електронний підпис (КЕП) — це спеціальний цифровий код, що додається до електронних документів і підтверджує їхню автентичність.

Електронний підпис забезпечує:

  1. Ідентифікацію користувача — підпис підтверджує, що документ підписала саме уповноважена особа.

  2. Цілісність даних — документ не може бути змінений після підписання.

  3. Доказовість — електронний підпис має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис на паперовому документі.

Це основні завдання електронного підпису.

Для чого потрібен електронний підпис у закупівлях?

Якщо говорити з боку публічних закпівель, то електронний підпис забезпечує:

  • Захист інформації: Електронний підпис захищає дані від несанкціонованого доступу або зміни, що важливо в процесі проведення закупівель.
  • Юридична сила: Усі документи, підписані КЕП, є офіційними і мають юридичну силу. Це дозволяє уникнути паперової тяганини і прискорює процес обробки документів.
  • Прозорість: Використання електронних підписів підвищує прозорість процесу закупівель, оскільки всі дії фіксуються в системі. Це знижує ризик корупції.
  • Швидкість: Завдяки електронному підпису значно прискорюються процеси затвердження і обробки документів, що особливо важливо для оперативних закупівель.

Питання

Як отримати електронний підпис?

Відповідь

Для отримання електронного підпису уповноважена особа звертається до акредитованого центру сертифікації ключів. Там їй видають токен — спеціальний носій, на якому зберігається підпис. Це забезпечує максимальний рівень безпеки.

Електронний підпис є невід’ємною частиною сучасних закупівельних процесів. Він забезпечує надійність, безпеку та швидкість роботи в електронній системі закупівель, роблячи процеси більш прозорими і контрольованими.

Отримання електронного підпису

Однією з перших задач, яку повинна виконати уповноважена особа (УО) для роботи в електронній системі закупівель, є отримання електронного підпису. Часто виникають питання щодо типу цього підпису, а також підстав та порядку його використання. 

Відносини у сфері ідентифікації електронними засобами врегульовані ЗУ "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Згідно нього визначено наступні терміни:

Електронний підпис - це певні електронні дані, які додаються до подібних електронних даних або ж логічно з ними пов'язуються і також використовуються підписувачем як підпис. 

 

Кваліфікований підпис (КЕП ): свого роду удосконалений електронний підпис, і створений використовуючи засіб кваліфікованого електронного підпису на базі  кваліфікованого сертифікату електронного підпису. 

 

УЕП (Удосконалений електронний підпис), що базується на кваліфікованому сертифікаті. Він створений з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.

 

Найпоширеніші запитання.

Питання

Які ж відмінності між КЕП та УЕП

Відповідь

Найголовніша різниця між КЕП та УЕП полягає у рівні захисту інформації. КЕП має найвищий рівень захисту, оскільки його створення і зберігання відбувається на засобі кваліфікованого електронного підпису (токен), який повинен мати висновок Державної служби спеціального зв'язку і захисту інформації. УЕП може бути записаний на будь-якому носії, тому його рівень захисту нижчий.

Питання

Чи обов'язково мати електронний підпис для роботи з закупівлями?

Відповідь

Щоб здійснити закупівлю УО використовує ЕСЗ - електронну систему закупівель. У відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі", електронна система закупівель забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією та документами в електронному вигляді. Інформація, введена в електронну систему, підписується кваліфікованим електронним підписом посадової особи. Законодавство вимагає від УО використовувати в роботі саме КЕП. Це обов'язково для забезпечення належного рівня безпеки і достовірності електронних документів.

КЕП на фізичну особу

Для здійснення дій на майданчику, КЕП повинен бути виданий на УО як представника юридичної особи – замовника. Особистий електронний підпис потрібен лише для проходження тестування, де система ідентифікує особу по ІПН. Підпис керівника установи не підходить для цієї процедури, оскільки тестування має пройти саме УО.

Тендери юридична консультація 

Тендери — це процеси, в яких державні та приватні організації запрошують компанії подавати пропозиції для виконання робіт або надання послуг. Вони допомагають забезпечити прозорість і чесну конкуренцію, дозволяючи обрати найкращі умови з точки зору якості та вартості. Участь у тендерах вимагає ретельної підготовки, дотримання законодавчих вимог і уваги до деталей. Юридична консультація може стати важливим інструментом для успішної участі в цих процесах, допомагаючи уникнути юридичних помилок і підвищити шанси на перемогу.

Юридична консультація з тендерів є важливою для тих, хто прагне брати участь у державних закупівлях. Консультація з тендерів допомагає розібратися в складних питаннях, пов'язаних з оформленням документів та участю в конкурсах. Юрист по тендерам консультація надає професійну допомогу, і юрист по тендерам безкоштовна консультація може бути першою сходинкою на шляху до успіху.

 
Висновок

УО повинна використовувати в роботі КЕП, що виданий на неї як представника замовника (певної установи). Для отримання КЕП можна звернутися до акредитованих центрів сертифікації ключів. Консультація юриста з тендерів дозволяє зрозуміти всі юридичні аспекти, що можуть виникнути під час підготовки документів. Регулярні консультації з тендерів допоможуть вам уникнути помилок і збільшити шанси на перемогу. Пам’ятайте що юридична консультація з тендеру є не лише корисною, а й необхідною для успішної участі в тендерах. Запрошуємо вас на консультацію з тендерів! Якщо ви прагнете успішно брати участь у державних закупівлях та приватних конкурсах, наші юристи нададуть вам професійну підтримку. 

Ми допоможемо розібратися з усіма нюансами підготовки документів і стратегії участі. Відкрийте нові можливості для вашого бізнесу!

image
Може бути цікаво

Схожі послуги та статті

image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Відгуки

Від реальних користувачів

  • АН
    Андрій

    Звертався щодо ситуації з СЗЧ. Дуже допомогли – грамотно оформили позицію, підготували пояснення для слідства.

  • ВІ
    Віктор

    Оформлював ОГД після поранення. Все зробили швидко – допомогли з документами, пояснили порядок дій, підтримка була з перших хвилин.

  • НА
    Настя

    Чіткий сервіс, грамотні юристи. Я зверталась по аліментному спору – все вирішили без суду, що дуже важливо.

  • ОЛ
    Олександр

    Оперативно отримала консультацію по штрафу з податкової. Підказали, як правильно оскаржити і виграти.

  • МА
    Марія

    Допомогли скласти договір оренди і врахували всі ризики.Зробили доволі швидко, співпрацею задоволена

  • ОЛ
    Олексій

    Отримав якісну консультацію щодо реєстрації ФОП. Все чітко, зрозуміло, професійно і без води. Рекомендую!

  • СЕ
    Сергій

    Звернувся за консультацією з господарського спору. Отримав чіткий план дій і готові документи. Дуже задоволена послугами

image
ТОП 10

PRO консультантів

Всі консультанти
  • PREMIUM 75.56 Топ 1
    image

    Студенцов Олександр

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 68.31 Топ 2
    image

    Грицай Микола Ігорович

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 59.93 Топ 3
    image

    Боревич Марія

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 55.92 Топ 4
    image

    Одинцова Валерія

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 52.74 Топ 5
    image

    Баладига Сергій

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 49.83 Топ 6
    image

    Макеєв Дмитро

    Юрист Україна / Кременчук
    і
  • PREMIUM 48.49 Топ 7
    image

    Хижавська Олеся Ярославівна

    Юрист Україна / Хмельницька область
    і
  • PREMIUM 39.21 Топ 8
    image

    Миколаєнко Олена

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 39.17 Топ 9
    image

    Молчанов Олег Вікторович

    Адвокат Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 37.74 Топ 10
    image

    Палагіна Юлія Володимирівна

    Юрист Україна / Харківська область
    і

Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний час.

Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів - можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

image
Бонус

Отримайте консультацію

Пройдіть опитування та отримайте ₴500.00 на консультацію

Надайте відповіді на вказані запитання і ми миттєво зарахуємо ₴500.00 на першу консультацію в мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ. Це означає, що консультація для Вас буде абсолютно безкоштовна, а юрист отримає оплату від нашого сервісу. Це забезпечує швидку та якісну відповідь відразу від декількох фахівців. З прикладами таких консультацій можна ознайомитися нижче. Нарахування бонусу обмежені в часі, тому не зволікайте - дійте!

  • 0 дні
  • 0 години
  • 0 хвилини
  • 0 секунд
  • ukraine Україна +380
  • poland Польща +48
  • england Великобританія +44
  • usa Сполучені Штати +1
  • other Інше +
image

Дякуємо за реєстрацію!

Поставте Ваше запитання через мобільний додаток

  • Вам потрібен військовий юрист чи адвокат?
  • Ви вже зверталися за юридичною допомогою раніше?
  • Ваше питання пов'язане з документами або договорами?
  • Ви плануєте звернутися до суду найближчим часом?
  • Вам потрібен юридичний супровід угоди (купівлі, оренди тощо)?
  • Чи є у вас офіційні документи, пов’язані з вашим питанням?
image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.