Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Банківські послуги

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 11 minutes Total views: 374
Rate:
0
Publication date: 21.12.2022

Recently, our team was asked a question: “Відправив кошти не на той рахунок, як можливо повернути кошти і які мої наступні кроки ?”

We wanna share the answer from our specialists:

14.12.2022 12:14:26 Доброго дня. Вам необхідно терміново повідомити про це банк. Якщо кошти вже списали, але ще не зарахували на рахунок отримувача, то для цього треба подати своєму банку документ про відкликання коштів. Банк платника того самого дня дає банку отримувача вказівку повернути кошти, і банк отримувача в день одержання вказівки повертає кошти за реквізитами, що в ній зазначили. Потім банк отримувача повідомляє свого клієнта, що кошти відкликав платник. Якщо кошти вже зарахували на рахунок неналежного отримувача, то потрібно надіслати вимогу самому неналежному отримувачу. У вимозі зазначає дату перерахування коштів, точну суму помилкового переказу, повні й точні банківські реквізити платника для повернення коштів, а також строк для виконання вимоги та відповідальність за його порушення. Вам необхідно звернутися за отримання правового висновку для більш детальної проробки ситуації

PRO 68.19
advertisement

i

14.12.2022 13:16:43 Вітаю. Зверніться до свого банку з заявою про помилковий платіж.

BASE (basic) 0.01
advertisement
Костюк Яна
Костюк Яна
Lawyer
Ukraine / Kyiv Oblast

i

14.12.2022 13:28:40 У разі помилки платника та коли кошти вже зарахували на рахунок неналежного отримувача: Виявивши помилку, платник негайно надсилає неналежному отримувачеві вимогу повернути суму переказу. У вимозі зазначає дату перерахування коштів, точну суму помилкового переказу, повні й точні банківські реквізити платника для повернення коштів, а також строк для виконання вимоги та відповідальність за його порушення. Свої вимоги платник обґрунтовує законодавчими нормами і главою 83 Цивільного кодексу, яка регулює обов’язок особи, що набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), повернути потерпілому таке майно. Вимогу надсилають цінним листом із описом вкладення і повідомленням про вручення або вручають неналежному отримувачеві кур’єром. На примірнику платника ставлять позначку про те, що її одержав отримувач.

BASE (basic) 34.02
advertisement

i

14.12.2022 13:54:55 вам необхідно звернутися до вашого банка та якщо кошти вже списали, але ще не зарахували на рахунок отримувача, то для цього платник подає своєму банку документ про відкликання коштів. Банк платника того самого дня дає банку отримувача вказівку повернути кошти, і банк отримувача в день одержання вказівки повертає кошти за реквізитами, що в ній зазначили. Потім банк отримувача повідомляє свого клієнта, що кошти відкликав платник у випадку якщо кошти вже були зараховані отримувачу. необхідно звертатися до отримувача коштів з претензією повернути кошти, оскільки отримувачу вони були зараховані помилково - безпідставно. також у даному випадку можливо звернутися до суду з позовною заявою про стягнення безпідставно отриманих коштів

BASE (basic) 0
advertisement
Мирошниченко Максим
Мирошниченко Максим
Lawyer
Ukraine / Poltava Oblast

i

14.12.2022 14:47:26 Якщо помилку виявили оперативно і кошти ще не списали з рахунку, то й повертати їх не потрібно. Достатньо подати до банку документ про відкликання платіжного доручення. Якщо кошти вже списали, але ще не зарахували на рахунок отримувача, платник подає своєму банку документ про відкликання коштів. Банк того самого дня дає банку отримувача вказівку повернути кошти, і банк отримувача в день одержання вказівки повертає кошти за реквізитами, що в ній зазначили. Якщо внаслідок помилки платника кошти вже зарахували на рахунок неналежного отримувача, виявивши помилку, платник негайно надсилає неналежному отримувачеві вимогу повернути суму переказу. Вимогу надсилають цінним листом із описом вкладення і повідомленням про вручення або вручають неналежному отримувачеві кур’єром. Неналежний отримувач має повернути помилково зараховані на його рахунок кошти у строки, встановлені законодавством України, за їх порушення він несе відповідальність згідно із законодавством України.

BASE (basic) 0
advertisement
Дабула Ірина Аурелівна
Дабула Ірина Аурелівна
Lawyer
Ukraine / Chernivtsi Oblast

i

14.12.2022 20:45:45 Процедура повернення власних помилково перерахованих коштів передбачає досудове врегулювання і судове вирішення проблеми, що виникла. Досудове врегулювання. Звертаємося до банківської установи та з’ясовуємо хто став отримувачем коштів. Отримавши назву підприємства, методом пошуку в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, встановлюємо юридичну адресу юридичної особи, інші контактні дані та керівника. Далі упродовж 5-ти робочих днів необхідно звернутися із претензією про вимогу повернути кошти. Судове вирішення - не отримавши позитивного результату за наслідками досудового врегулювання, необхідно готувати позовну заяву до суду. Для обґрунтування своєї позиції потрібно почати із формування доказової бази. Копія платіжного доручення та її поле призначення платежу надасть інформацію про підстави такого платежу. Варіанти записів там можуть бути такі: «оплата згідно рахунку» – в такому разі неналежний отримувач коштів (надалі – відповідач), не бажаючи їх

BASE (basic) 0.05
advertisement

i

14.12.2022 22:21:53 Дану помилку виправляють за правилами підпункту 32.3.1 і статті 35 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», а також пунктів 2.36 і 2.37 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті. Неналежний отримувач протягом трьох робочих днів від дати надходження повідомлення банку перераховує йому суму помилкового переказу. Якщо неналежний отримувач не поверне грошей у зазначений строк, банк-порушник також має право вимагати повернення суми переказу і сплати пені в розмірі 0,1% суми простроченого платежу за кожен день, починаючи від дати завершення помилкового переказу до дня повернення коштів включно. Сума пені також не може перевищувати 10% суми переказу.

BASE (basic) 34.02
advertisement

i

14.12.2022 22:26:09 лист на повернення коштів Вих.№ ___ Від ____________ 20___ року Лист на повернення коштів Платіжним дорученням № _________від ___.____________.20___ року та рахунку №____________ від ___.____________.20___ року було сплачено за товар в сумі __________________________________________________________ _________________________________________________________________ причина повернення____________________________________________________ _____________________________________________________________________ У зв`язку з поверненням (не отриманням) товару просимо повернути нам кошти у сумі________________¬¬¬___________________________________________ _________________________________________________________________ на Реквізити: Назва банку: ____________ МФО банку: ____________ Код ЄДРПОУ: ____________ Розрахунковий рахунок: ____________ Директор _______________ (ПІБ) М.П. Телефон бухгалтера для уточнення реквізитів ____________

BASE (basic) 0
advertisement
Мартинюк Ярослав
Мартинюк Ярослав
Lawyer
Ukraine / Vinnytsia Oblast

i

15.12.2022 07:22:42 Вітаю. Спробуйте звернутись до банку з проханням відмінити транзакцію. Або навіть спробуйте примітивне: з'ясувати, кому належить карта і попросити повернути кошти.

BASE (basic) 0.01
advertisement
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Lawyer
Ukraine / Chernihiv Oblast

i

15.12.2022 16:44:19 Якщо кошти вже списали, але ще не зарахували на рахунок отримувача, то для цього платник подає своєму банку документ про відкликання коштів. Банк платника того самого дня дає банку отримувача вказівку повернути кошти, і банк отримувача в день одержання вказівки повертає кошти за реквізитами, що в ній зазначили. https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/Помилково_перераховані_кошти_іншій_особі:_процедура_повернення

BASE (basic) 0
advertisement
Швець Олександр
Швець Олександр
Lawyer
Ukraine / Khmelnytskyi Oblast

i

15.12.2022 21:15:01 Запит до банку при наявності квитанції щодо отримання інформації куди пішли ваші гроші. Вони можуть нікуди не піти так і висіти в банку на додатковому рахунку, чекаючи коли до них ви звернетесь щоб повернути. Якщо чуда не буде, тоді до неналежного отримувача звернення щодо повернення грошових коштів вам. Якщо відмова. Тоді в суд

BASE (basic) 0
advertisement
Стрельник Наталія
Стрельник Наталія
Lawyer
Ukraine / Dnipropetrovsk Oblast

i

16.12.2022 12:43:19 Доброго дня. Спробуйте через свій банк з'ясувати куди відправили кошти, можливо вдасться отримати відомості про власника того рахунку і написати йому повідомлення. У вашій ситуації залишається сподіватись на порядність людини, яка отримала ваші кошти

BASE (basic) 0
advertisement
Молявчик Олексій
Молявчик Олексій
Lawyer
Ukraine / Vinnytsia Oblast

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.