
Как притянуть к отвественности врача?
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Моей дочери 7 лет, мой муж завез её к стоматологу потому что ей болел зубик. С роботи нас не пустили, поэтому девочка сидела у стоматолога сама. После призналась что он на неё кричал, привязал к стульчику, чтобы не крутилась. Як притянуть к ответственности врача? Что нам делать?”
We wanna share the answer from our specialists:
23.02.2022 09:43:32 Доброе утро. Вопрос конечно очень сложный. Начните с жалобы на имя директора клиники. Затем идите выше то есть пишите жалобу в УОЗ (Управление охраны здоровья) в Вашем городе. Максимум, что грозит врачу это дисциплинарное наказание, возможно лишение премии. Если ничего не поможет, тогда только суд. Спасибо.
23.02.2022 10:22:03 Відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» можна подати письмову скаргу в порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі. Тобто, у випадку з недобросовісним стоматологом скаргу необхідно адресувати головному лікареві. Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян», термін розгляду скарги не може перевищувати одного місяця з дня подачі. У виняткових випадках цей термін може бути продовжений максимум до 45 днів. Усна скарга, з якою ви можете зателефонувати на «гарячі» лінії: – Кабінету міністрів України 1545; міністерства охорони здоров’я 0 800 505 201; місцевих органів влади або місцевого самоврядування. Ваша дитин не лише пацієнт, а й споживач, а споживачів, як відомо, захищає Закон «Про захист прав споживачів». Наявність правових відносин, прав та обов’язків підтверджує відповідний договір. Договір між споживачем і виконавцем (продавцем) може бути не тільки письмовий, але і усний. Вчинення усного правочину оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, тощо

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470