
Командування не підписує рапорт
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Що робити, якщо командування відмовляється підписувати рапорт?”
We wanna share the answer from our specialists:
30.01.2025 17:18:36 Якщо командування відмовляється підписувати рапорт, можна спробувати наступні дії: 1. Звернутися до вищестоячого начальства або службовця відділу кадрів з проханням допомогти у вирішенні ситуації. 2. Запитати причину відмови у підписанні рапорту і намагатися з'ясувати, як можна вирішити цю проблему. 3. Подумати про можливий обгрунтований аргумент для того, щоб переконати командування у необхідності підписання рапорту. 4. Якщо всі спроби мирного вирішення ситуації не допомагають, можна звернутися за консультацією до професійних юристів або правозахисних організацій. Завжди важливо дотримуватися законодавства та правил корпоративної культури при розв'язанні подібних конфлктних ситуацiй.
30.01.2025 18:22:39 Вітаю, подайте рапорт через додаток Армія+ або зверніться до вищого командування щодо бездіяльності Вашого командування, зверніться на гарячу лінію Міноборони зі скаргою.
31.01.2025 09:48:32 Вітаю! Вам необхідно подати скаргу до Міноборони, Генштабу, оперативного командування. Якщо це не допомогло - потрібно звертатись до суду та оскаржувати бездіяльність командира.
31.01.2025 22:51:06 Якщо командування відмовляється підписувати рапорт, дійте так: Зареєструйте рапорт офіційно – подайте через канцелярію частини та вимагайте вхідний номер. Надішліть рапорт рекомендованим листом (з повідомленням про вручення) на адресу військової частини. Зафіксуйте факт відмови – свідки, відеозапис, письмова відмова (якщо є). Зверніться до Військової служби правопорядку (ВСП) – вони можуть вплинути на командування. Подайте скаргу до Міністерства оборони або Офісу омбудсмена. Якщо права порушені – оскаржуйте відмову в суді.

Similar services and articles

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470