
Мобілізація безправомірна
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “На блокпосту Чоловіку вручили повістку, відразу супровели до військкомату та направили на комісію, через 15 хв він пройшов якоби всю комісію, написали годен!!
З 14 лікарів його оглянули 3!!!!!!
В чоловіка перелом ключиці, стоїть пластина, через неї не був прийнятий раніше до армії. Ні рентген ні чого щоб перевірити стан ключиці На ВЛК не робили. Сказав що ст 78 тебе беруть!
В іншого хірурга травматолога ми були, сказав що бідкручений один із болтів, потрібно оперативне втручання!
Що робити в”
We wanna share the answer from our specialists:
20.08.2022 21:06:28 В данному випадку Вам потрібно звертатись зі скаргою до РЦКтаСП, на неправомірність проведення ВЛК та винесене рішення, оскільки порушена процедура огляду. Також можливо оскаржити постанову ВЛК до обласного РЦКтаСП. Законодавством передбачено оскаржування також в судовому порядку. Раджу одразу подавати скаргу, бо РЦКтаСП полюбляють після огляду такого швидкого виписувати "бойові повістки". У разі необхідності - звертайтесь, надам біль детальну консультацію
20.08.2022 21:47:07 Усна скарга на гарячі лінії Міністерства оборони України за цими номерами: 0-800-500-442, 0-800-500-410, 044-454-44-99. Звернення на електронну пошту Міністерства оборони України: zvernmou@post.mil.gov.ua, vzg@mil.gov.ua. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання військовослужбовця, викладено суть скарги. На письмовому зверненні має бути підпис заявника та дата. Строк розгляду – один місяць. Контролювати процес можна за номером (044) 253-11-56. Звернення до регіональних приймалень Міноборони України. Звернення до Командування медичних сил ЗС України, яке об'єднує під своїм управлінням усі військові шпиталі, санаторії, медичні служби військових частин тощо: +38 (044) 230-73-64, kms_zsu@post.mil.gov.ua.
22.08.2022 09:02:51 Доброго ранку. Оскаржуйте рішення ВЛК, вимагайте переогляду, пишіть на керівництво військомату, якщо не допоможе звертайтесь до суду. Дякую.

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470