Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Перерахунок пенсії для дідуся

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 3 minutes Total views: 340
Rate:
0
Publication date: 05.12.2022

Recently, our team was asked a question: “Мій дідусь зробив перерахунок пенсії в пенсійному фонді, але додали лише 54 грн, має стажу 42 роки, йому 63, пенсія в нього 2638. Як оскаржити це, що робити в такому випадку?”

We wanna share the answer from our specialists:

02.12.2022 14:39:18 Доброго дня рішення про перерахунок можливо оскаржити в порядку адміністративного судочинства, але потрібно вивчити первісні документи та рішення про перерахунок

PRO 68.19
advertisement

i

03.12.2022 20:45:34 Постановою ПФУ від 12.10.2007 № 18-6 "Про затвердження Порядку розгляду скарг на рішення органів ПФУ" визначено, що скарга на рішення органу, що призначає пенсії, подається громадянином особисто або законним представником відповідно до законодавства або представником, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально. Подання скарги відповідно до цього Порядку не позбавляє заявника права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства. Скарга на рішення управлінь ПФУ у районах, містах, районах у містах, а також об’єднаними управліннями. Скарга може бути подана до органу ПФУ вищого рівня протягом одного року з моменту прийняття рішення, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення заявника з прийнятим рішенням. Пропущений з поважної причини термін може бути поновлений органом ПФЦ, що розглядає скаргу. Оскільки управління ПФУ є суб‘єктами владних повноважень, тому спори щодо перерахунку пенсій відносяться до юрисдикції адміністративних судів.

BASE (basic) 0.05
advertisement

i

image
image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.