Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Переведення в іншу частину

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 5 minutes Total views: 516
Rate:
0
Publication date: 17.02.2023

Recently, our team was asked a question: “Чи можливо передати рапорт з відношенням вищому керівництву, якщо командири на якомусь етапі ігнорують або не надають далі хід рапорту. І що робити далі.”

We wanna share the answer from our specialists:

10.02.2023 17:40:06 Якщо Ваш рапорт не просувається, тоді Вам потрібно оскаржувати такі дії командування. Це зробити можливо 2 шляхами: 1. Подача скарги на гарячу лінію МОУ. 0-800-500-410; 0-800-500-442; 044-454-44-99 2. Звернення на гарячу лінію Уповноваженого ВР з прав людини. Гаряча лінія: 0800-50-17-20 (Безкоштовно) 044-299-74-08 hotline@ombudsman.gov.ua Також можете спробувати подати рапорт одразу керівництву.

BASE (basic) 0.01
advertisement
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Lawyer
Ukraine / Chernihiv Oblast

i

10.02.2023 22:14:55 Можна.

BASE (basic) 34.11
advertisement
Мамай Ірина
Мамай Ірина
Attorney
Ukraine / Rivne Oblast

i

11.02.2023 12:06:53 Доброго дня! При подачі рапорту, слід отримати відмітку керівництва про те що рапорт прийнято, або ж якщо вони відмовляються це фіксувати - то надсилайте рапорт Укрпоштою на адресу військової частини, копію слід відправити на ТЦК та СП. Таким чином ви зафіксуєте що документи ви дійсно подали. Далі, якщо протягом 15 днів, а в окремих випадках 30 днів немає відповіді, слід звертатися із запитом щодо результату розгляду рапорту (запит бажано подавати від адвоката, так ви швидше отримаєте відповідь). Якщо відповідь так і не прийде, потрібно писати скаргу до ТЦК та СП а також до Міноборони.

img
PREMIUM 52.63
advertisement
Baladyha Serhiy
Lawyer
Ukraine / Kyiv
Baladyha Serhiy

i

11.02.2023 14:22:10 Рапорт може подаватися нарочно або шляхом надсилання поштою. У разі самостійного подання, його потрібно зареєструвати та проставити вхідний номер, дату. Також буде добре, якщо у військовослужбовця буде другий екземпляр рапорту з відповідними відмітками про прийняття. У разі відмови у прийнятті рапорту на звільнення, його потрібно надіслати цінним листом з описом вкладення, для того, щоб вподальшрму можна було підтвердити факт його подання. Також, відповідно до ст. 110 розділу V Дисциплінарного статуту ЗСУ, усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги до посадових осіб, органів військового управління, ВСП, та ін. держорганів у разі прийняття незаконних рішень, дій/бездіяльності стосовно них командирами. Зокрема, через адміністративне управління ГШ ЗСУ для скеруваня рапорта командиру (начальнику) вашої військової частини. Окрім того, таке рішення, дія чи бездіяльність може бути оскаржена в судовому порядку шляхом звернення до відповідного адміністративного суду.

BASE (basic) 0.01
advertisement
Дурноп'янова Ольга
Дурноп'янова Ольга
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

11.02.2023 19:21:47 Звернення до командирів вищої ланки можливе, проте у рапорті необхідно аргументувати підстави чому Ви саме вимушені звертатись до командира вищої ланки. Щодо ігнорування рапорту ефективно використовувати механізм скарг. Міністерство оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України за посиланням http://www.mil.gov.ua/kontakti/garyacha-liniya.html; Оперативне командування «Захід»: телефон 0800500410 пауза 1 пауза 1; Командування Сухопутних військ Збройних Сил України та оперативного Командування «Захід»: телефон 0800500410 пауза 1 пауза 5; Генерального штабу Збройних Сил України: телефон 0800500410 пауза 9; Call-центр Генерального штабу Збройних Сил України для забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень (заяв) громадян, що надходять до Генерального штабу ЗС України. Номер багатоканального зв'язку — 0800500410, до якого входять Call-центри видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил України. Графік роботи Call-центру Генерального штабу Збройних Сил України — ціл

BASE (basic) 0.05
advertisement

i

13.02.2023 08:24:22 Доброго ранку. Так Ви можете звернутись до вищого керівництва, якщо Ваші права порушуються. Дякую.

BASE (basic) 34.02
advertisement

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.