Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Питання до військового юриста

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 8 minutes Total views: 313
Rate:
0
Publication date: 14.11.2022

Recently, our team was asked a question: “Доброго дня. Я військовослужбовець (мобілізований) , маю проблеми зі здрров‘ям (є снімок і направлення до лікаря в м Львів). Я подав рапорт на відпустку по здоров‘ю , але керіництво його не розглядає вже 2 тижні . Що мені робить щоб отримать цю відпустку?”

We wanna share the answer from our specialists:

The best answer
10.11.2022 14:31:06
Згідно ст.110 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України ви маєте право звернутись до вищого керівництва чи інших державних органів зі скаргою у разі бездіяльності (не розгляд рапорту) безпосереднього командира. Заява чи скарга подається в порядку підпорядкованості. Статтею 110 даного статуту встановлено, що у заяві чи скарзі ви маєте право особисто викласти свої аргументи особі, яка перевіряє заяву чи скаргу, звернутися з вимогою залучити до розгляду свідків; подати додаткові матеріали, що стосуються справи; бути присутнім під час розгляду; одержати письмову відповідь про результати розгляду; ознайомитися з матеріалами перевірки; оскаржити прийняте за їх заявою чи скаргою рішення в суді; вимагати відшкодування завданих їм збитків у встановленому законом порядку. Таким чином, ви вправі оскаржити бездіяльність керівництва до вищого керівництва, Служби правопорядку , військового прокурора чи до суду.
BASE (basic) 0
advertisement
Кадельник Василь
Кадельник Василь
Lawyer
Ukraine / Chernivtsi Oblast

i

10.11.2022 12:42:40 Варто подати рапорту про уточнення інформації про розгляд питання оформлення відпустки, оскільки надання відпустки за висновком ВЛК є обов'язковим. Та в якості консультації - звернутись на гарячу лінію оперативного командування з метою саме "КОНСУЛЬТАЦІЇ", про можливі Ваші дії. Подавати саме скарги в данному випадку є невиправданим.

BASE (basic) 0.11
advertisement
Бабенко Олександр Юрійович
Бабенко Олександр Юрійович
Lawyer
Ukraine / Dnipropetrovsk Oblast

i

10.11.2022 12:50:08 Доброго дня. Скарга до ВСП, до Міноборони і телефонний дзвінок на гарячу лінію Міноборони, і тоді всі проблеми вирішаться. Або можна укласти договір про надання правової допомоги із адвокатом щоб він звернувся до вашого командування із адвокатським запитом щодо причин не розгляду рапорту і ненадання відпустки, це також дієвий спосіб.

BASE (basic) 0
advertisement
Швець Олександр
Швець Олександр
Lawyer
Ukraine / Khmelnytskyi Oblast

i

10.11.2022 12:50:09 Доброго дня. Відмова в направленні особи на медичний огляд для отримання висновку про непридатність до служби неправомірна. Тому, якщо керівництво відмовляється відправляти вас у відпустку для проходження медкомісії, ці дії можна оскаржувати. У тексті звернення потрібно зазначити, що скарга подається на підставі п. 110 Дисциплінарного статуту ЗСУ на неправомірні дії / бездіяльність стосовно військовослужбовця з боку командирів або інших військовослужбовців. Це важливо зазначити, оскільки ст. 1 Закону "Про звернення громадян" забороняє звертатися військовослужбовцям щодо питань службової діяльності. Варто проконтролювати внесення скарги до Журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг, а також мати в себе підписану копію скарги, якщо подання здійснюється в письмовому вигляді.

BASE (basic) 34.02
advertisement

i

10.11.2022 22:39:16 Відмова в направленні особи на медичний огляд для отримання висновку про непридатність до служби неправомірна. Тому, якщо керівництво відмовляється відправляти вас у відпустку для проходження медкомісії, ці дії можна оскаржувати. Необхідно оскарження неправомірних дій. Усна скарга на гарячі лінії Міністерства оборони України за цими номерами: 0-800-500-442, 0-800-500-410, 044-454-44-99. Звернення на електронну пошту Міністерства оборони України: zvernmou@post.mil.gov.ua, vzg@mil.gov.ua. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання військовослужбовця, викладено суть скарги. На письмовому зверненні має бути підпис заявника та дата. Строк розгляду – один місяць. Контролювати процес можна за номером (044) 253-11-56. Звернення до регіональних приймалень Міноборони України.

BASE (basic) 0.05
advertisement

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.