
Строки в цивільному праві
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Чи можна відновити строки, якщо була пропущена апеляція? Рішення не отримував на руки”
We wanna share the answer from our specialists:
10.09.2024 19:31:36 Так, у більшості випадків можна подати запит на відновлення строку для подання апеляції. Зазвичай це потрібно зробити протягом певного терміну після закінчення строки для подання апеляції. Для цього звертайтеся до компетентних органів або юридичних консультантів для отримання докладної інформації про процедуру відновлення строку.
10.09.2024 19:34:45 Вітаю! Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Варто подати заяву про його отримання та після отримання подавати апеляцію та просити поновити строк
11.09.2024 16:55:37 Вітаю! Можете спробувати. Пунктом 1 частини другої статті 295 КАС України встановлено, що учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Отже, закон чітко визначає початок перебігу строку на апеляційне оскарження та підстави виникнення права на його поновлення.Відповідно до частини третьої статті 298 КАС України апеляційна скарга залишається без руху також у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 295 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними.
16.09.2024 00:31:50 Доброго дня, так пишеться заява на поновлення строків, однак має бути вагома причина

Similar services and articles

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470