Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Як можна вплинути на командування

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 5 minutes Total views: 2050
Rate:
0
Publication date: 27.01.2023

Recently, our team was asked a question: “Що робити, якщо командування ігнорує рапорти, або взагалі не реєструє ?”

We wanna share the answer from our specialists:

20.01.2023 15:15:04 Рекомендую надсилати Укр поштою, копію рапорту надсилати поштою на ТЦК та СП (військомат) та в Міноборони. В такому випадку, якщо командування військової частини побачить що ви зверталися не лише до них, вони будуть змушені розглянути рапорт

img
PREMIUM 52.63
advertisement
Baladyha Serhiy
Lawyer
Ukraine / Kyiv
Baladyha Serhiy

i

20.01.2023 16:34:06 Писати їх вищому керівництву

BASE (basic) 34.11
advertisement
Мамай Ірина
Мамай Ірина
Attorney
Ukraine / Rivne Oblast

i

20.01.2023 22:21:36 звертайтеся до командування вищого рівня. якщо можливо направляйте поштою (листом з описом вкладення) на відомі адреси звертайтеся на гарячу лінію міністерства оборони звертайтеся зі скаргами на дії командира безпосередньо до керівництва цього командира. у даному випадку застосовується вже положення Розділу V Дисциплінарного статуту ЗСУ

BASE (basic) 0
advertisement
Мирошниченко Максим
Мирошниченко Максим
Lawyer
Ukraine / Poltava Oblast

i

20.01.2023 23:24:40 Вітаю. Якщо командування не приймає рапорт або просто його ігнорує, тоді Вам потрібно оскаржувати такі дії командування. Це зробити можливо 2 шляхами: 1. Подача скарги на гарячу лінію МОУ. 0-800-500-410; 0-800-500-442; 044-454-44-99 2. Звернення на гарячу лінію Уповноваженого ВР з прав людини. Гаряча лінія: 0800-50-17-20 (Безкоштовно) 044-299-74-08 hotline@ombudsman.gov.ua Успіхів Вам.

BASE (basic) 0.01
advertisement
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Lawyer
Ukraine / Chernihiv Oblast

i

21.01.2023 09:41:12 Доброго дня. Необхідно направити рапорт поштою на адресу військової частини та оперативного командування. Якщо не буде реакцій на рапорт необхідно звернутись за правовою допомогою для направлення адвокатського запиту щодо розгляду поданого рапорту.

PRO 68.2
advertisement

i

22.01.2023 21:29:31 Скарги на посадових осіб, що ігнорують законні права військовослужбовців рекомендовано звертатись за телефонами гарячих ліній. Міністерство оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України за посиланням http://www.mil.gov.ua/kontakti/garyacha-liniya.html; Оперативне командування «Захід»: телефон 0800500410 пауза 1 пауза 1; Командування Сухопутних військ Збройних Сил України та оперативного Командування «Захід»: телефон 0800500410 пауза 1 пауза 5; Генерального штабу Збройних Сил України: телефон 0800500410 пауза 9; Call-центр Генерального штабу Збройних Сил України для забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень (заяв) громадян, що надходять до Генерального штабу ЗС України. Номер багатоканального зв'язку — 0800500410, до якого входять Call-центри видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил України. Графік роботи Call-центру Генерального штабу Збройних Сил України — цілодобово, щоденно. Електронна адреса: Call-center_ZSU@mil.gov.ua.

BASE (basic) 0.05
advertisement

i

23.01.2023 18:22:34 Усі військовослужбовці у відповідності до ст. 110 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України мають право подати скаргу або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів досудового розслідування та інших державних органів у разі: незаконних рішень, дій (бездіяльності) щодо них командирів чи інших військовослужбовців, порушення їх прав, законних інтересів та свобод; незаконного покладення на них обов’язків або незаконного притягнення до відповідальності; незаконними діями інших військовослужбовців; незаконними діями інших посадових осіб. Усі скарги в день їх надходження заносяться до Журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.

BASE (basic) 34.02
advertisement

i

image
It could be interesting

Similar services and articles

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.