Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Як стати на облік в центр зайнятості?

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 6 minutes Total views: 393
Rate:
0
Publication date: 17.01.2022

Recently, our team was asked a question: “Добрий вечер. Чоловік звільнився з роботи за згодою сторін, він інвалід. На даний момент не може знайти роботу. Які документи потрібні для того, щоб стати на облік в центр зайнятості?”

We wanna share the answer from our specialists:

The best answer
14.01.2022 21:16:02
Документи подаються до територіального органу Державної служби зайнятості (центру зайнятості)незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування. Документи, необхідні для реєстрації: - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України у разі втрати паспорта, - облікова картка платника податків (ідентифікаційний код), - трудова книжка (у разі її втрати - дублікат трудової книжки чи довідка архівної установи про прийняття та звільнення з роботи) або цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує період зайнятості, а в разі потреби також: - військовий квиток, - диплом або інший документ про освіту. Особа з інвалідністю пред’являє пенсійне посвідчення або посвідчення особи, яка отримує відповідну державну соціальну допомогу, і подає копію довідки до акту огляду медико-соціальною експертною комісією та у разі наявності індивідуальну програму реабілітації.
BASE (basic) 0
advertisement
Тверденко Ольга Сергіївна
Тверденко Ольга Сергіївна
Lawyer
Ukraine / Zaporizhzhia Oblast

i

11.01.2022 09:49:45 Доброго ранку. Відповідно до п.17 Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 за № 792 особа, яка шукає роботу, для реєстрації в центрі зайнятості як безробітна подає заяву про надання статусу безробітного та пред’являє: паспорт, код,трудову книжку (цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості). Особа, яка втратила трудову книжку, пред’являє дублікат трудової книжки чи довідку архівної установи про прийняття та звільнення з роботи, документ про освіту або його дублікат (за наявності такого документа), військово-обліковий документ для осіб, які звільнилися із строкової військової служби. Особа з інвалідністю, яка не досягла встановленого ст. 26 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсійного віку подає копію довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією. Дякую.

BASE (basic) 34.01
advertisement

i

11.01.2022 11:25:26 Паспорт громадянина України; довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків; трудову книжку (цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості). Особа, яка втратила трудову книжку, пред’являє дублікат трудової книжки; документ про освіту або його дублікат (за наявності такого документа або дубліката); військово-обліковий документ для осіб, які звільнилися із строкової військової служби. Також він може зареєструватися онлайн через дію інструкція https://www.dcz.gov.ua/storinka/elektronne-podannya-dokumentiv він відсканує документ та обере зручний час для відвідування та зможе здійснювати пошук вакансій онлайн

BASE (basic) 0.04
advertisement

i

11.01.2022 19:04:26 Для реєстрації безробітним особа має подати до центру зайнятості такі документи: заяву про надання статусу безробітнього; паспорт громадянина України; довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру; трудову книжку; документ про освіту. Також подати заяву про реєстрацію особи безробітним можливо в електронному вигляді, через сервіс державних послуг «Дія». Виплата допомоги по безробіттю починається з 8-го дня після надання особі статусу безробітнього.

BASE (basic) 28.83
advertisement

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.