Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Бездіяльність лікарів, що робити, як діяти

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 5 минут Количество просмотров: 406
Рейтинг:
0
Дата публикации: 20.03.2025

Недавно нашей команде задали вопрос: “Як оформити інвалідність, якщо сімейний лікар не дає направлення на МСЕК, бо наче здоровий, але мох діагнози свідчать про інше, 3 група гарантовано буде”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

Лучший ответ
18.03.2025 13:41:33
Вітаю, в Вашому випадку можна звернутися на гарячу лінію МОЗ та паралельно написати скаргу щодо бездіяльності та халатності Вашого сімейного лікаря. Строк розгляду скарги до від 14 до 45 днів.
img
PREMIUM 0.99
Реклама
Алексеенко Ярослав
Юрист
Украина / Полтавская область
Алексеенко Ярослав

i

17.03.2025 18:06:11 Якщо ваш сімейний лікар не дає направлення на МСЕК, але ви вважаєте, що у вас є підстави для отримання інвалідності, вам слід звернутися до медичного закладу за допомогою до іншого лікаря. Ви можете обрати іншого сімейного лікаря або спеціаліста для консультації та оформлення необхідних документів. Також можливо звернутися безпосередньо до територіального органу Пенсійного фонду України з проханням про проведення медико-соціальної експертизи. Вам потрібно буде надати всю необхідну медичну документацію та результати обстежень, які показують ваш стан здоров'я та потребу у соціально-медичному обслуговуванні. Необхiдно також мати на увазi, що результат МСЕК може бути рiзний, тому важливо мати всi необхiднi документи i аргументи для пiдтвердження вашого стану здоров'я.

BASE (Базовая) 34.67
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Искусственный интеллект
Украина / Киев

i

17.03.2025 18:07:35 Вітаю. Змінити сімейного лікаря, уклавши договір з іншим. Ви маєте право вибору лікаря. З повагою.

BASE (Базовая) 34.06
Реклама
Высоцкий Сергей Александрович
Высоцкий Сергей Александрович
Юрист
Украина / Одесская область

i

18.03.2025 13:08:42 Вітаю. Подайте письмову скаргу до керівництва медичного закладу, де працює ваш сімейний лікар, та до відділу контролю якості охорони здоров’я. У скарзі вкажіть, що ваші діагнози підтверджують наявність захворювання, яке підпадає під категорію інвалідності (3 група). Якщо внутрішні скарги не принесуть результату, зверніться до територіального відділення Міністерства охорони здоров’я. Спробуйте звернутися до інших спеціалістів або клінік для незалежної експертизи вашого стану. Якщо інші лікарі підтвердять діагноз, це стане вагомим аргументом для отримання направлення.

img
PREMIUM 60.05
Реклама
Боревич Мария
Юрист
Украина / Киев
Боревич Мария

i

18.03.2025 13:16:37 Вітаю! Якщо ваш сімейний лікар відмовляється видавати направлення на медико-соціальну експертну комісію (МСЕК), але ваші медичні діагнози підтверджують необхідність встановлення інвалідності, варто діяти офіційно. Спочатку слід письмово звернутися до головного лікаря медичного закладу, в якому обслуговуєтесь, із заявою про направлення на МСЕК. У заяві зазначте, що ваші діагнози підтверджують порушення працездатності та обмеження в життєдіяльності, що відповідає критеріям III групи інвалідності. Якщо лікарня все одно відмовляє, потрібно подати скаргу до Департаменту охорони здоров’я у вашій області або до МОЗ України. У зверненні слід вказати ваші діагнози та факти безпідставної відмови у направленні. Ще один варіант – звернутися до незалежного медичного експерта або спеціалізованої лікарні, яка має право на самостійне направлення на МСЕК. У разі систематичних порушень ваших прав можна оскаржити дії лікарів у суді або через юридичний супровід.

img
PREMIUM 34.47
Реклама
Приходько Андрій Анатолійович
Адвокат
Украина / Киев
Приходько Андрій Анатолійович

i

image
image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.