
Як отримати компенсацію від страхової компанї.
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Доброго дня . В даний момент моя дочка знаходиться в Єгипті. Вилетіла з квадрацикла, отримала перелом шейки плечевої кістки зі зміщенням. Зробили там операцію. Поставили пластину. Робили в частній клініці. Заплатили 4500 євро. В страхову повідомляли. Але сказали, що оступилась і впала зі сходів і вдарилась в припаркований біля сходів квадрацикл. Всі документи, знімки, рахунки на руках. Які наші дії далі ? Чи може краще зразу брати юридичний супровід, щоб добитися виплати страхової?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
10.10.2022 14:10:36 Вітаю. Моя рекомендація діяти в настпуному порядку. 1. Потрібно проаналізувати стаховий договір (поліс) та документи на які Ви посилаєтесь. Рекомендую почати з послуги Правовий висновок (вартість 2000 грн, строк 3 дні). 2. Підготувати та направити письмову претензію-вимогу про відшкодування шкоди до страхової (вартість 5000 грн, строк 3 дні). 3. Якщо рекції немає, підготувати та направити позов до суду. Окрім прямих збитків закласти витратина правову допомогу та стягнути їх зі страхової. (Орієнторвка вартість усього судового процесу під ключ близько 1000 уе, строк від 6 місяців). Якщо так не робити, то пропустите строк на звернення та упустите можливість стягнути кошти.
10.10.2022 14:14:21 Перш за все необхідно бачити Ваш страховой договір/поліс. В залежності від страхової компанії Вам необхідно або подати заяву на компенсацію через особистий кабінет або через електронну пошту. Послідовність подальших дій залежить від умов страхування.
10.10.2022 23:04:37 Для отримання страхового відшкодування зверніться до страхової компанії для написання заяви. До неї потрібно додати копії та оригінали необхідних документів. Повний перелік документів зазначено в Умовах договору про страхування. Повний пакет документів надішліть поштою (бажано рекомендованим листом з повідомленням) або ж надайте особисто за адресою страхової компанії, яка вказана у полісі. Виплата страхового відшкодування може бути проведена після отримання страховою компанією оригіналів документів, що підтверджують страховий випадок і надане медичне лікування (оригінали медичних документів, рахунків, квитанцій, договору). Страхова компанія може звернутися до вас за вказаними у заяві номером телефону або через email для уточнення інформації. Для детального з’ясування обставин настання страхового випадку страхова компанія також має право вимагати додаткові документи для підтвердження факту та обставин настання події, а також визначення розміру страхової виплати.
13.10.2022 09:52:44 На першому етапі треба звернутись до страхової компанії з повідомленням про настання страхового випадку. Подати документи на підтвердження травми. Страхова має розглянути документи та прийняти рішення — про виплату відшкодування, або про відмову у виплаті. Якщо буде відмова — то звертатись до суду та стягувати виплату примусово. У будь-якому разі беріть юридичний супровід відразу. Без юриста добитись виплати від страхової не вдасться.
14.10.2022 21:24:08 Після повернення в Україну турист подає в свою страхову компанію заяву про настання страхового випадку та документи, що підтверджують витрати, отримує відшкодування в установленому порядку. Зразок заяви можна знайти на сайті вашої страхової компанії. Якщо в договорі була передбачена франшиза, тобто сума для самостійного відшкодування, потрібно враховувати її розмір. Є випадки, коли витрати не компенсуються, наприклад, якщо вжиті заходи (виклик «швидкої», візит до лікаря) не були узгоджені з оператором асистуючої компанії або травми отримані в результаті занять екстремальними видами спорту. Вцілому треба вивчати договір страхування, ваші витрати, умови вашої страхової компанії. Якщо правильно подати всі документи, то повернуть кошти. Можна звертатися в суд, якщо отримаєте відмову страхової від виплат. ПЕрше що зробіть це зайдіть на сайт вашої страхової та подивіться як вони вимагають оформити документи.

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470