
Консультація
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Чоловік пройшов мед комісію, визнали придатним хоч проблеми із зором і неврології і записали 6 ст і все рівно визнали придатним, маєм бронь але чекаємо він код і переживаємо щоб не вручили повістки бо бронь закінчується через 4 дні а він код казали буде 20 числа що робити нам”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
30.01.2025 14:08:00 Я розумію, що це може бути стресовою ситуацією для вас. Однак, я раджу вам спробувати залишатися спокійними і дочекатися отримання коду. Якщо у вас є можливість, зверніться до медичного закладу або служби зайнятості для консультації щодо вашого стану. Вони можуть надати вам корисну інформацію та поради щодо подальших кроків. Не переживайте заздалегідь, але будьте готовими до будь-яких можливих сценаріїв.
30.01.2025 15:26:24 Добрий день. Якщо Ви маєте сумніви щодо справедливості висновку ВЛК, то Ви можете спробувати оскаржити такий висновок. Строки оскарження висновку ВЛК – 1 місяць з дня вручення отримання рішення/постанови комісії. Зауважимо, що досудовий порядок передбачає застосування принципу інстанційності, а саме - перегляду висновку ВЛК вищою інстанцією. Термін оскарження рішення ВЛК у судовому порядку становить: Якщо попередньо мав місце адміністративний перегляд – строк оскарження постанови ВЛК спливе через 3 місяці (з моменту вручення постанови вищих за рангом комісій). На звернення безпосередньо до суду – заявник має 6 місяців, які рахуються з дня прийняття оскаржуваної постанови.
30.01.2025 15:41:34 Проблема не у коді, а у бронюванні. У разі якщо бронювання закінчується через 4 дні, то доцільно просити роботодавця пепебронювати в/зобов'язаного на новий термін. Однак це залежить від статусу підприємства. Якщо підприємство отримало новий статус критичного, то може перебронювати вже на один рік свого працівника, якщо ж ні, то потенційно РТЦК може вручити повістку про явку одразу на наступний день після закінчення бронювання. Звертайтесь до роботодавця і просіть перебронювання, зараз через Дію це робиться на протязі одного дня, але роботодавець це (розбронювання/бронювання) може робити лише один раз на місяць, тобто краще подавати всіх працівників одним списком. Тому рухайтесь у цьому напрямку. Якщо ж є інші підстави для відстрочки, то на наступний день після закінчення бронювання а в останній день, необхідно подавати заяву про відстрочку, поки вона буде розглядатись згідно закону особа не підлягає, а ні влк, а ні мобілізації.
30.01.2025 15:47:30 Вітаю, якщо є можливість поновлювати бронювання, а на період поки ще не буде переоформлено все - піти на лікарняний, навіть якщо вручать повістку, то лікарняний це буде поважна причина неприбуття за повісткою. Зараз бронювання відбувається через Дію, і списки на бронювання можна подавати вже зараз.
31.01.2025 09:59:24 Доброго дня! Якщо бронь продовжать, то мобілізувати ні в якому випадку не зможуть.
01.02.2025 11:04:58 Ваші дії, щоб уникнути мобілізації до отримання нового бронювання: 1.Оскаржити рішення ВЛК Подати скаргу до ВЛК вищого рівня або звернутися до цивільних лікарів для отримання незалежних висновків (невролог, офтальмолог). Якщо є серйозні медичні проблеми, ВЛК можуть переглянути рішення. 2. Продовжити бронювання через роботодавця Негайно звернутися до підприємства, яке бронює чоловіка, щоб прискорити отримання нового ВІН-коду. Роботодавець може надіслати запит до Міністерства економіки для пришвидшення процедури. 3. Уникати отримання повістки до оновлення броні До 20 числа (отримання ВІН-коду) не підписувати повістки, якщо немає чинного бронювання. Якщо вручать повістку – подати рапорт про наявність броні (навіть якщо нова ще не отримана). 4. Якщо вручили повістку – звернутися до ТЦК із підтвердженням процесу бронювання Показати документи, що ВІН-код вже оформлюється. Вимагати відстрочку до завершення оформлення бронювання.

Похожие услуги и статьи

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470