
Не переводять в ВСП по місцю проживання
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Маю поганий стан здоров‘я. Командир відмовляється переводити”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
20.03.2024 14:52:59 вас на іншу посаду через це? Які кроки можна підняти, щоб вирішити цю ситуацію?
20.03.2024 15:14:59 Доброго дня. Необхідно вивчити наявні у Вас документи, без цього надати допомогу неможливо
20.03.2024 15:57:46 Поганий стан здоров'я потрібно підтвердити відповідною довідкою ВЛК. Пишіть рапорт на лікування або направлення на обстеження, потім на ВЛК за діагнозами, які ви отримаєте в результаті лікування та обстеження. Якщо висновок ВЛК буде обмежено придатний, тоді будете просити перевести вас на службу за місцем проживання. Тільки потрібно мали направлення з військової частини, яка вас прийме на службу.
21.03.2024 10:51:05 Перед поданням рапорта зверніться безпосередньо до командира в/ч, до якої ви хочете перейти для продовження військової служби, і попросіть його підготувати відношення. Це документ, яким командир одночасно надає згоду на прийняття вас у свою в/ч на конкретну посаду і клопоче перед вищим командуванням про ваше переміщення. При поданні рапорта попросіть командира, який його приймає, поставити на 2-ій копії рапорта відмітку про його отримання, дату, своє ПІБ і підпис. Тоді ви матимете підтвердження прийняття рапорта і зможете оскаржувати тривалу бездіяльність. До рапорта бажано докладати нотаріальні копії підтвердних документів. Якщо ваш рапорт не розглядається більше 1 місяця та командир не реагує на усні нагадування, можна подати скаргу на нього до його старшого командира або ж одразу подати той самий рапорт про переміщення до старшого командира. Якщо жоден із цих варіантів не дає результату, можна подати позов до адміністративного суду про оскарження бездіяльності командування.
26.03.2024 23:05:32 Доброго вечора, потрібно вимагати, щоб Вас направили на ВЛК


В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470