
Оскарження Влк
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Я не згоден з висновком Влк , як правильно його оскаржити”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
15.03.2024 16:15:29 Щоб оскаржити висновок Влк, необхідно подати докази або аргументи, які спростовують його твердження. Можна вказати на недостатність інформації, на яку посилається Влк, або привести контраргументи з підтвердженням фактами чи дослідженнями. Також можна запропонувати альтернативний погляд на ситуацію чи інші можливі пояснення. Головне - обґрунтувано і логічно викласти свою точку зору для ефективного оскарження висновку Влк.
15.03.2024 16:40:26 Вітаю! Рішення ВЛК можливо оскаржити як в досудовому порядку так і в судовому порядку. Якщо оскаржувати в досудовому порядку вам потрібно підготувати скаргу на рішення ВЛК до регіональної коміссії ВЛК або безпосередньо до ЦВЛК, строк для такого оскарження становить 1 місяць з моменту отримання рішення ВЛК. Для оскарження рішення ВЛК в судовому порядку необхідно підготувати позовну заяву до Окружного адміністративного суду регіону, строк для такого оскарження становить 6 місяців.
15.03.2024 17:19:27 Добрий день! В залежності яке ВЛК визначало Вам придатність до служби, якщо це було місцеве ВЛК - то потрібно оскаржувати до Регіонального ВЛК. ( До прикладу - якщо оскаржуєте рішення Чернівецької ВЛК - потрібно звертатись до Західного регіонального ВЛК, якщо то потрібно подавати скаргу до Центрального ВЛК. Дані питання передбачені Наказом Міністерства оборони України №402 "Військово-медичну експертизу"
15.03.2024 17:23:46 Вітаю! Рішення ВЛК оскаржується до ЦВЛК або суд. Для детальнішої відповіді необхідно зробити правовий аналіз документів
16.03.2024 10:56:35 У регіональну ВЛК протягом 30 днів з дня винесення постанови. Бажано писати що ВЛК не враховано та надавати всі медичні документи. ВЛК зараз перегружені, тому на швидку відповідь протягом місяця не чекайте
16.03.2024 11:00:56 Доброго дня! Якщо ви бажаєте оскаржити ВЛК першочергово необхідно: 1. Проаналізувати медичну документацію на підстави оскарження, де ВЛК не дослідило або проігнорували діагнози аби оскарження мало результат. 2. Зрозуміти до якого регіону підпорядковується комісія в якій ви проходили медичний огляд. Це збереже вам час та надасть більш швидший результат. 3. Написання скарги з аргументацією своїх скарг та посиланнями на Наказ МОУ № 402 від 2008 року Для більшої впевненості рекомендуємо звернутися до спеціалістів (адвокатів) з досвідом відповідних оскаржень.
18.03.2024 10:48:28 Коли йдеться про постанови ВЛК районного та міського рівня, можна звернутися до ВЛК обласного рівня з метою перегляду такого висновку. Щодо перегляду чи скасування постанов підпорядкованих ВЛК, то це мають робити ВЛК відповідних регіонів. А ЦВЛК переглядає постанови ВЛК будь-яких рівнів. Коли людина хоче оскаржити рішення ВЛК, то разом із заявою додаються усі документи, які є доказами необ’єктивного висновку щодо стану здоров’я. Також, відповідно, вказується, які причини ініціювали оскарження, та додається рішення ВЛК, яке оскаржується. Також можна оскаржити через суд, у порядку адміністративного судочинства.
21.03.2024 10:08:35 Порядок оскарження рішення ВЛК регулюється законом “Про звернення громадян”. Відповідно рішення військово-лікарської комісії може бути оскаржено протягом одного місяця з моменту його отримання військовозобовʼязаним або військовослужбовцем. До заяви на перегляд рішення ВЛК краще за все долучати документи, в яких зафіксовані діагнози та стан здоровʼя та які свідчать про помилковість такого висновку та необхідність здійснення переогляду. Заява на перегляд готується у формі скарги. В заяві обовʼязково необхідно вказувати орган, до якого вона подається, дані про заявника (ПІБ, адреса реєстрації, ІПН, номер військового квитка), постанова ВЛК, яка оскаржується, підстави оскарження та в чому конкретно полягають порушення. В заяві необхідно чітко і на основі наказу МОУ №402 пояснити в чому сам оскаржуваний висновок ВЛК є неправомірним. Заява підписується особисто заявником або його представником.


В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470