Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Скарга на навчальний заклад

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 3 минуты Количество просмотров: 759
Рейтинг:
0
Дата публикации: 12.03.2024

Недавно нашей команде задали вопрос: “Порядок подання скарги на університет/його керівництво чи адміністрацію, які, на сьогоднішній день можливі варіанти та яким чином краще діяти?”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

Лучший ответ
05.03.2024 22:49:26
Доброго вечора. Передусім варто розуміти, що слід визначити питання яке буде оскаржуватися, подати скаргу слід з дотриманням вимог ЗУ "Про звернення громадян". На сьогодні це можна зробити через онлайн-форми. Скарги подавати на навчальний заклад можна як до керівництва університету, так і МОН чи Державної служби з якості освіти. Але для цього варто розуміти суть Вашого питання.
BASE (Базовая) 6.89
Реклама
Марчук Тетяна
Марчук Тетяна
Юрист
Украина / Николаевская область

i

05.03.2024 22:18:30 Існує кілька можливих варіантів подання скарги на університет або його керівництво/адміністрацію. Найефективнішими способами є: 1. Звернення безпосередньо до відповідного департаменту або особи університету, яка вирішує питання, пов'язане з вашою скаргою. Вам можуть надати контактну інформацію для звернення. 2. Подання письмової скарги через електронну пошту або поштовий лист на адресу управління університетом. 3. Звертання до студентського омбудсмена або комісара з прав людини у вашому університеті, який може допомогти вирозвати конфлкти та розглядати скарги. 4. Публічна петиця чи заява про проблему через соцмережi або медiаплатформи для приверення уваги громадськостi та широкого кола зацiкавлених осiб. Незалежно вiд обраного методу, важливо бути конструктивно налаштованим та представляти свою скаргу чесно та об'єктивно, надавши всю необхiдну i достовiрную iформацiiu.

BASE (Базовая) 34.67
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Искусственный интеллект
Украина / Киев

i

06.03.2024 12:50:53 Доброго дня! Все залежить від ситуації, яка у Вас сталась! Якщо це не суттєва проблема скарга пишеться у відповідності до Закону України "Про звернення громадян"

BASE (Базовая) 55.08
Реклама
Виталий Петрович
Виталий Петрович
Юрист
Украина / Киев

i

image
image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.