
Відсрочка військовозобовʼязаного
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Подали документи на відстрочку, а ТЦК ігнорує та більше місяця ігнорує та не дає відповіді”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
25.12.2024 20:33:25 Я розумію вашу обуреність. Я раджу вам звернутися до відповідних служб або адвоката, щоб отримати допомогу у цьому питанні. Також варто спробувати знову звернутися до ТЦК і нагадати про ваш запит на відстрочку. Не дозволяйте їм ігнорувати ваші права – боріться за них!
25.12.2024 20:37:03 Вітаю. Ймовірно вони вже розглянули Ваші документи і відстрочка підтягнулась в додаток РЕЗЕРВ+ - перевірте. Якщо ні, рекомендую або самостійно звернутися до них письмово та прийти до ТЦК особисто, або ж що є більш дієвим - направити адвокатський запит для отримання інформації щодо стадії розгляду Ваших документів. А також можна оскаржити бездіяльність до суду та зобов'язати розгляну Ваші документи та видати довідку про відстрочку.
26.12.2024 21:55:02 Вітаю! це досить довго. Комісія ТЦК зобов’язана розглянути отримані на розгляд заяву та документи, що підтверджують право на відстрочку, протягом семи днів з дати надходження, але не пізніше ніж протягом наступного дня від дати отримання інформації на запити до органів державної влади. Загалом процес оформлення відстрочки триває декілька тижнів. Якщо процес оформлення відстрочки затягнувся, то Ви можете вчинити наступні кроки: 1. Направити до ТЦК адвокатський запит щодо причин ненадання відстрочки. 2. Оскаржити бездіяльність ТЦК в судовому порядку. 3. Самостійно або разом з адвокатом явитись до ТЦК (попередньо записавшись в електронну чергу та повідомивши родичів) та оформити відстрочку і подати заяву про внесення відомостей до Реєстру Оберіг.
30.12.2024 15:36:58 Вітаю! Якщо ТЦК (територіальний центр комплектування) більше місяця ігнорує вашу заяву на відстрочку, слід діяти наступним чином: 1. Зверніться повторно: Напишіть офіційний запит до ТЦК із вимогою надати відповідь на вашу заяву про відстрочку. Запит зареєструйте через канцелярію або надішліть рекомендованим листом із повідомленням про вручення. 2. Оскарження бездіяльності: Якщо відповідь не надійшла протягом встановленого законом строку (30 днів), ви можете подати скаргу до вищого органу ТЦК або звернутися до суду. 3. Юридична допомога: Проконсультуйтеся з юристом для правильної підготовки скарги або позову. Суд може зобов’язати ТЦК розглянути вашу заяву. 4. Звернення до омбудсмена: У разі тривалого ігнорування подайте скаргу до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. Ваші дії мають бути документально підтверджені для ефективного захисту ваших прав.

Похожие услуги и статьи

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470