Детальніше
активний та цілеспрямований військовий юрист зі стажем понад 4 роки
💁🏻♂️ Податковий комітет рекомендував прийняти законопроект №8300 про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у другому читанні та в цілому. Швидкість у наших парламентарів, звичайно.. топ, бо перше читання було 12 січня 2023 року, тобто БІЛЬШЕ РОКУ ТОМУ 🤷🏻♂️
Саме 12 січня 2023 року Верховна Рада України ухвалила у першому читанні законопроект №8300 про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, яким пропонується запровадити вільне ціноутворення на поліси обов’язкового автострахування, що потенційно може вплинути на ціни на них. Також пропонується поступово підвищити розмір страхових виплат до максимальних, передбачених у ЄС, та спростити врегулювання в усіх випадках ДТП, у яких шкода завдана лише транспортному засобу.
❗️ ЗАКОНОПРОЕКТОМ ПРОПОНУЄТЬСЯ:
▪️ поступово підвищити розміри страхових сум;
▫️ запровадити швидке здійснення гарантійних виплат потерпілим особам за страховиків-банкрутів (з року змінюється на 60 днів);
▪️ запровадити пряме врегулювання у всіх випадках дорожньо-транспортних пригод, в яких шкода завдана лише транспортному засобу, що дозволить потерпілій особі звертатись за страховою виплатою до свого страховика;
▫️ запровадити вільне ціноутворення, що надасть можливість визначення «справедливої ціни» та включить ринкові механізми;
▪️ зменшити строк розгляду заяви про здійснення страхової виплати з 90 до 60 днів з дня подання заяви про здійснення страхової виплати.
Отже, законопроєктом пропонується ЗАПРОВАДИТИ ВІЛЬНЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ (ВАРТОСТІ ПОЛІСУ АВТОЦИВІЛКИ), що, на думку авторів надасть можливість визначення «справедливої ціни (полісу) та включить ринкові механізми». Наразі вартість полісу автоцивілки визначається шляхом множення базового страхового платежу на корегуючі коефіцієнти. При цьому враховується аварійність водія, а також об’єм двигуна, водійського стажу водія. Розмір базового платежу визначає Моторнотранспортне страхове бюро.
☝🏻 (https://t.me/c/1248149892/4454) Водночас, РОЗМІР СТРАХОВОГО ПЛАТЕЖУ за одним внутрішнім договором страхування ЗМЕНШУЄТЬСЯ НА 50 ВІДСОТКІВ, за умови, що страхувальником є громадянин України – учасник війни, особа з інвалідністю II групи, особа, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесена до I або II категорії, пенсіонер, а забезпечений транспортний засіб має робочий ОБ'ЄМ ДВИГУНА ДО 2500 САНТИМЕТРІВ КУБІЧНИХ включно та НАЛЕЖИТЬ ЦЬОМУ ГРОМАДЯНИНУ НА ПРАВІ ВЛАСНОСТІ.
❗️ При цьому ПІЛЬГА НАДАЄТЬСЯ, ЗА УМОВИ, ЯКЩО ВОНИ ОСОБИСТО КЕРУЮТЬ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ.
❌ СТРАХОВИМ КОМПАНІЯМ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ВИЗНАЧАТИ РОЗМІР СТРАХОВОГО ПЛАТЕЖУ В ІНШИЙ СПОСІБ ❌
Крім цього, законопроєктом пропонується поступово ПІДВИЩИТИ РОЗМІР СТРАХОВИХ ВИПЛАТ ДО МАКСИМАЛЬНИХ, передбачених у ЄС, та спростити врегулювання в усіх випадках ДТП, у яких шкода завдана лише транспортному засобу, а також ЗМЕНШИТИ СТРОК РОЗГЛЯДУ ЗАЯВИ про здійснення страхової виплати З 90 ДО 60 ДНІВ з дня подання заяви про здійснення страхової виплати.
допомога адвоката онлайн консультація юриста юристи документи адвокат (юрист) онлайн юридичний висновок