Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Верховна Рада Прийняла за Основу Законопроєкт №9092-3 щодо Повноважень Інспекторів з Паркування під Час Воєнного Стану

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
BASE (Базова) 35.34
Реклама
Сахарук Анатолій Вікторович
Сахарук Анатолій Вікторович
Юрист
Україна / Київ

i

Час прочитання: 5 хвилин Кількість переглядів: 257
Рейтинг:
0
Дата публікації: 23.05.2024

Верховна Рада Прийняла за Основу Законопроєкт №9092-3 щодо Повноважень Інспекторів з Паркування під Час Воєнного Стану

Верховна Рада України прийняла за основу законопроєкт №9092-3 «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо повноважень інспекторів з паркування у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху». Цей законопроєкт був ухвалений 21 травня 2024 року з метою врегулювання діяльності інспекторів з паркування в умовах воєнного стану. Про це повідомила пресслужба апарату Верховної Ради.

Мета Законопроєкту

Основною метою законопроєкту є тимчасове, на період дії правового режиму воєнного стану, позбавлення виконавчих комітетів (виконавчих органів) сільських, селищних, міських рад, в особі інспекторів з паркування, права здійснення тимчасового затримання транспортних засобів. Водночас, відповідні повноваження надаються працівникам уповноважених підрозділів Національної поліції.

Основні Зміни до Кодексу України про Адміністративні Правопорушення

Розширення Переліку Підстав для Притягнення до Відповідальності

Законопроєкт розширює перелік підстав для інспекторів з паркування щодо притягнення до адміністративної відповідальності за частиною шостою ст. 122 та частиною шостою ст. 1521 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

  • Частина шоста ст. 122: Зупинка чи стоянка транспортних засобів на місцях, позначених відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою, на яких дозволено зупинку чи стоянку лише транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю.
  • Частина шоста ст. 1521: Паркування транспортного засобу на місцях, призначених для безоплатного паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю.Можливо, Вас зацікавлять наступні статті: консультація адвоката, консультація юриста, аналіз документів, правовий аналіз ситуації, письмова консультація, перевірка документів юристом, юристи документи, допомога адвоката онлайн, адвокат онлайн, юридичний висновок, правовий висновок адвоката, юрист онлайн.

Уточнення Норм Санкцій

Законопроєкт також уточнює норми санкцій статей 122 та 1521:

  • Стаття 122: Перевищення встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших правил дорожнього руху.
  • Стаття 1521: Порушення правил паркування транспортних засобів та порушення правил обладнання майданчиків для платного паркування транспортних засобів.

Заборона Тимчасового Затримання Транспортних Засобів

Під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, інспекторам з паркування забороняється тимчасове затримання транспортного засобу.

Вплив Законопроєкту на Громадську Безпеку

Прийняття цього законопроєкту має на меті забезпечення безпеки водіїв під час повітряних тривог. В умовах воєнного стану, водії змушені швидко залишати свої транспортні засоби для пошуку укриття, часто порушуючи правила зупинки або стоянки. Тимчасове позбавлення інспекторів з паркування повноважень щодо затримання таких транспортних засобів дозволить уникнути додаткових проблем та зберегти життя і здоров'я громадян.

Підсумок

Законопроєкт №9092-3 є важливим кроком у адаптації законодавства до умов воєнного стану. Він сприяє покращенню безпеки на дорогах, забезпечує права та інтереси водіїв, а також зміцнює координацію між органами виконавчої влади та Національною поліцією. Прийняття цього законопроєкту підкреслює важливість оперативної реакції держави на виклики, що виникають у складних умовах воєнного часу.

image
Розрахуйте

Вартість послуг

  • Вам потрібен військовий юрист чи адвокат?
  • Ви вже зверталися за юридичною допомогою раніше?
  • Ваше питання пов'язане з документами або договорами?
  • Ви плануєте звернутися до суду найближчим часом?
  • Вам потрібен юридичний супровід угоди (купівлі, оренди тощо)?
  • Чи є у вас офіційні документи, пов’язані з вашим питанням?
image
ТОП 10

PRO консультантів

Всі консультанти
PREMIUM 75.57 Топ 1
image

Студенцов Олександр Олександрович

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 68.29 Топ 2
image

Грицай Микола Ігорович

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 60.03 Топ 3
image

Боревич Марія

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 55.58 Топ 4
image

Одинцова Валерія

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 52.68 Топ 5
image

Баладига Сергій

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 51.91 Топ 6
image

Макеєв Дмитро Вячеславович

Юрист Україна / Кременчук
і
PREMIUM 48.38 Топ 7
image

Хижавська Олеся Ярославівна

Юрист Україна / Хмельницька область
і
PREMIUM 39.13 Топ 8
image

Миколаєнко Олена

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 38.96 Топ 9
image

Молчанов Олег Вікторович

Адвокат Україна / Київ
і
PREMIUM 37.43 Топ 10
image

Палагіна Юлія Володимирівна

Юрист Україна / Харківська область
і

Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний час.

Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів - можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

image
Може бути цікаво

Схожі послуги та статті

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.