Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Зміни до частини першої статті 14 Закону України Про оперативно-розшукову діяльність

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
BASE (Базова) 35.13
Реклама
Сахарук Анатолій Вікторович
Сахарук Анатолій Вікторович
Юрист
Україна / Київ

i

Час прочитання: 5 хвилин Кількість переглядів: 219
Рейтинг:
0
Дата публікації: 27.05.2024

Зміни до частини першої статті 14 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність

 

Вступ

 

Оперативно-розшукова діяльність є невід'ємною складовою системою забезпечення національної безпеки та правопорядку. У сучасних умовах вимагається удосконалення правового регулювання даної сфери для підвищення ефективності роботи правоохоронних органів та забезпечення захисту прав і свобод громадян. У зв'язку з цим виникла потреба у внесених змінах до частини першої статті 14 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність".

 

Мета законодавчих змін

 

Основним призначенням внесення змін до частини першої статті 14 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність" є:

  • Підвищення ефективності оперативно-розшукової діяльності. Це включає вдосконалення механізмів отримання, обробки та використання оперативної інформації.
  • Забезпечення захисту прав і свобод громадян. Зміни спрямовані на запобігання зложивання з боку правоохоронних органів та забезпечення прозорості їх діяльності.
  • Адаптація до сучасних викликів та загроз. Це зумовлено потребою врахування нових технологій та методів, які використані у злочинній діяльності.

 

Основні зміни до частини першої статті 14

 

1. Розширення підстави для проведення оперативно-розшукових заходів

 

Зміни до частини першої статті 14 передбачають розширення підстави для проведення оперативно-розшукових заходів. яке:

  • Введено підставу для проведення оперативно-розшукових заходів у випадках загрози національної безпеці, пов’язаних з кіберзлочинністю. Це дозволяє більш ефективно протидіяти злочинам у сфері інформаційних технологій.
  • Розширення підстави для проведення заходів із наслідками у фінансових злочинах, зокрема відміченні коштів та фінансуванні тероризму. Це сприятиме боротьбі з економічною злочинністю.

 

2. Досконалення процедури отримання санкцій на проведення заходів

 

Зміни до частини першої статті 14 також передбачають вдосконалення процедури створення санкцій на проведення оперативно-розшукових заходів:

  • Запровадження чітких строків розгляду звернень правоохоронних органів щодо надання санкцій на проведення оперативно-розшукових заходів. Це забезпечити оперативність та своєчасність реагування на загрози.Можливо, Вас зацікавлять наступні статті:консультація адвокатаконсультація юриста аналіз документів правовий аналіз ситуації письмова консультація перевірка документів юристом юристи документи опомога адвоката онлайн адвокат онлайн юридичний висновок правовий висновок адвоката юрист онлайн
  • Введення обов'язкової процедури інформування відповідальних контролюючих органів про результати проведених заходів. Це підвищити підзвітність та прозорість діяльності правоохоронних органів.

 

3. Посилення контролю за дотриманням прав і свобод громадян

 

Зміни до частини першої статті 14 також спрямовані на посилення контролю за дотриманням прав і свобод громадян:

  • Введення обов'язкової процедури повідомлення громадян про проведення щодо них оперативно-розшукових звернень після завершення розслідування. Це дозволити забезпечити прозорість діяльності правоохоронних органів.
  • Забезпечення прав громадян на оскарження дій правоохоронних органів у разі порушення їх прав під час проведення оперативно-розшукових заходів. Це сприяти захисту прав громадян та запобіганню зловживанню.

 

Висновок

 

Внесення змін до частини першої статті 14 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність" є кроком у напрямку вдосконалення правового регулювання оперативно-розшукової діяльності. Ці зміни сприяють підвищенню ефективності роботи правоохоронних органів, захисту прав і свобод громадян та адаптації до сучасних викликів і загроз.

image
ТОП 10

PRO консультантів

Всі консультанти
PREMIUM 78.02 Топ 1
image

Студенцов Олександр Олександрович

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 68.27 Топ 2
image

Грицай Микола Ігорович

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 60.05 Топ 3
image

Боревич Марія

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 55.33 Топ 4
image

Одинцова Валерія

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 52.59 Топ 5
image

Баладига Сергій

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 51.7 Топ 6
image

Макеєв Дмитро Вячеславович

Юрист Україна / Кременчук
і
PREMIUM 48.28 Топ 7
image

Хижавська Олеся Ярославівна

Юрист Україна / Хмельницька область
і
PREMIUM 39.18 Топ 8
image

Молчанов Олег Вікторович

Адвокат Україна / Київ
і
PREMIUM 39.1 Топ 9
image

Миколаєнко Олена

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 37.16 Топ 10
image

Палагіна Юлія Володимирівна

Юрист Україна / Харківська область
і

Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний час.

Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів - можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

image
Може бути цікаво

Схожі послуги та статті

image
Розрахуйте

Вартість послуг

  • Вам потрібен військовий юрист чи адвокат?
  • Ви вже зверталися за юридичною допомогою раніше?
  • Ваше питання пов'язане з документами або договорами?
  • Ви плануєте звернутися до суду найближчим часом?
  • Вам потрібен юридичний супровід угоди (купівлі, оренди тощо)?
  • Чи є у вас офіційні документи, пов’язані з вашим питанням?
image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.