Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Зміни до частини першої статті 14 Закону України Про оперативно-розшукову діяльність

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
BASE (Базова) 35.36
Реклама
Сахарук Анатолій Вікторович
Сахарук Анатолій Вікторович
Юрист
Україна / Київ

i

Час прочитання: 5 хвилин Кількість переглядів: 181
Рейтинг:
0
Дата публікації: 27.05.2024

Зміни до частини першої статті 14 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність

 

Вступ

 

Оперативно-розшукова діяльність є невід'ємною складовою системою забезпечення національної безпеки та правопорядку. У сучасних умовах вимагається удосконалення правового регулювання даної сфери для підвищення ефективності роботи правоохоронних органів та забезпечення захисту прав і свобод громадян. У зв'язку з цим виникла потреба у внесених змінах до частини першої статті 14 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність".

 

Мета законодавчих змін

 

Основним призначенням внесення змін до частини першої статті 14 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність" є:

  • Підвищення ефективності оперативно-розшукової діяльності. Це включає вдосконалення механізмів отримання, обробки та використання оперативної інформації.
  • Забезпечення захисту прав і свобод громадян. Зміни спрямовані на запобігання зложивання з боку правоохоронних органів та забезпечення прозорості їх діяльності.
  • Адаптація до сучасних викликів та загроз. Це зумовлено потребою врахування нових технологій та методів, які використані у злочинній діяльності.

 

Основні зміни до частини першої статті 14

 

1. Розширення підстави для проведення оперативно-розшукових заходів

 

Зміни до частини першої статті 14 передбачають розширення підстави для проведення оперативно-розшукових заходів. яке:

  • Введено підставу для проведення оперативно-розшукових заходів у випадках загрози національної безпеці, пов’язаних з кіберзлочинністю. Це дозволяє більш ефективно протидіяти злочинам у сфері інформаційних технологій.
  • Розширення підстави для проведення заходів із наслідками у фінансових злочинах, зокрема відміченні коштів та фінансуванні тероризму. Це сприятиме боротьбі з економічною злочинністю.

 

2. Досконалення процедури отримання санкцій на проведення заходів

 

Зміни до частини першої статті 14 також передбачають вдосконалення процедури створення санкцій на проведення оперативно-розшукових заходів:

  • Запровадження чітких строків розгляду звернень правоохоронних органів щодо надання санкцій на проведення оперативно-розшукових заходів. Це забезпечити оперативність та своєчасність реагування на загрози.Можливо, Вас зацікавлять наступні статті:консультація адвокатаконсультація юриста аналіз документів правовий аналіз ситуації письмова консультація перевірка документів юристом юристи документи опомога адвоката онлайн адвокат онлайн юридичний висновок правовий висновок адвоката юрист онлайн
  • Введення обов'язкової процедури інформування відповідальних контролюючих органів про результати проведених заходів. Це підвищити підзвітність та прозорість діяльності правоохоронних органів.

 

3. Посилення контролю за дотриманням прав і свобод громадян

 

Зміни до частини першої статті 14 також спрямовані на посилення контролю за дотриманням прав і свобод громадян:

  • Введення обов'язкової процедури повідомлення громадян про проведення щодо них оперативно-розшукових звернень після завершення розслідування. Це дозволити забезпечити прозорість діяльності правоохоронних органів.
  • Забезпечення прав громадян на оскарження дій правоохоронних органів у разі порушення їх прав під час проведення оперативно-розшукових заходів. Це сприяти захисту прав громадян та запобіганню зловживанню.

 

Висновок

 

Внесення змін до частини першої статті 14 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність" є кроком у напрямку вдосконалення правового регулювання оперативно-розшукової діяльності. Ці зміни сприяють підвищенню ефективності роботи правоохоронних органів, захисту прав і свобод громадян та адаптації до сучасних викликів і загроз.

image
Розрахуйте

Вартість послуг

  • Вам потрібен військовий юрист чи адвокат?
  • Ви вже зверталися за юридичною допомогою раніше?
  • Ваше питання пов'язане з документами або договорами?
  • Ви плануєте звернутися до суду найближчим часом?
  • Вам потрібен юридичний супровід угоди (купівлі, оренди тощо)?
  • Чи є у вас офіційні документи, пов’язані з вашим питанням?
image
ТОП 10

PRO консультантів

Всі консультанти
PREMIUM 75.57 Топ 1
image

Студенцов Олександр Олександрович

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 68.29 Топ 2
image

Грицай Микола Ігорович

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 60.04 Топ 3
image

Боревич Марія

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 55.6 Топ 4
image

Одинцова Валерія

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 52.69 Топ 5
image

Баладига Сергій

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 51.91 Топ 6
image

Макеєв Дмитро Вячеславович

Юрист Україна / Кременчук
і
PREMIUM 48.39 Топ 7
image

Хижавська Олеся Ярославівна

Юрист Україна / Хмельницька область
і
PREMIUM 39.14 Топ 8
image

Миколаєнко Олена

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 38.95 Топ 9
image

Молчанов Олег Вікторович

Адвокат Україна / Київ
і
PREMIUM 37.46 Топ 10
image

Палагіна Юлія Володимирівна

Юрист Україна / Харківська область
і

Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний час.

Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів - можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

image
Може бути цікаво

Схожі послуги та статті

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.