Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

ОСОБЛИВОСТІ НОВОГО ПОРЯДКУ ЩОДО ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ ТОВАРУ, ПРИДБАНИМ СПОЖИВАЧЕМ.

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
BASE (Базова) 6.84
Реклама
Марчук Тетяна
Марчук Тетяна
Юрист
Україна / Миколаївська область

i

Час прочитання: 5 хвилин Кількість переглядів: 278
Рейтинг:
0
Дата публікації: 13.12.2023

Юрист, закінчила Національний університет «Одеська юридична академія» з відзнакою. З 2017 року спеціалізуюсь на юридично-освітніх та загальноправових питаннях. Є досвід в нормотворчості локальних актів місцевої влади. Є автором юридичних статей, наукових публікацій та статей в освітньому середовищі. Ментор юридичної клініки «Veritas”. Власник юридичного блогу «Educational_law_ua» в інстаграм

В Україні затверджено новий Порядок щодо гарантійного ремонту, обслуговування чи заміни для складних технічних товарів побутового призначення.

  • Зазначений Порядок був вступив в законну юридичну силу з 5 грудня поточного року шляхом прийняття постанови Уряду від 28.11.2023 р. за номером 1251.
  • Наша письмова консультація роз’яснить основні нові нюанси, які були визначені новим Порядком.  
  • Так, Порядком передбачається впровадження оновленого механізму, які має врегулювати певні споживчі відносини між покупцями таких товарів (перелік яких визначається Додатком до документу), продавцями, їх виробниками та сервісними центрами у разі проведення заходів з ремонту, обслуговування чи заміни таких гарантійних товарів.
  • Варто зазначити про те, що у разі потреби виробник або продавець таких гарантійних товарів буде зобов’язаний здійснювати ремонт чи заміну товарів на безкоштовній основі згідно чинного законодавства в сфері захисту прав споживачів.
  • Правовий аналіз ситуації визначає, що під таким гарантійним обслуговуванням варто розуміти зобов’язання продавця чи виробника здійснити організацію ремонту товару у разі його наявного недоліку, якщо останній виник через вину такого продавця або виробника.
  • Таким ремонт чи заміна товару повинні обов’язково бути безкоштовними для споживача.

Аналіз документів визначає, що тут доречно сказати і про експлуатаційні документи на товари, які мають містити як гарантійний талон, так і всю інформацію щодо товару, включаючи модель, номер серії та найменування товару та інші обов’язкові складові, що визначені новим Порядком.

  • Зазначені експлуатаційні документи повинні бути наданими покупцю (споживачу) або в електронній або в паперовій формі.
  • Якщо це електронна форма, тоді такі документи мають надійти до покупця з офіційного веб-сайту виробника (продавця) в момент передачі товару.
  • У разі виникнення ситуації, де має місце заміна товару або його ремонт, такий «товар з недоліком» повинен бути прийнятий продавцем (чи сервісним центром), але за умови надання покупцем відповідного розрахункового документа про придбання товару. Також буде слід надати і сам гарантійний талон при умові якщо наявна цілісність всіх потрібних пломб на товарі.
  • У такому разі продавець або сервісний центр буде повинен здійснити безоплатну діагностику товару задля знаходження всіх недоліків.
  • Якщо недоліки будуть мати місце, тоді здійснюється ремонт товару в визначені строки.
  • Після ремонту чи заміни такого товару, останній має відповідати всім вимогам, які визначені експлуатаційними документами.
  • Строком закінчення ремонту буде вважатися саме дата, коли здійснене повідомлення покупця (споживача) щодо завершення такого ремонту. Тут повинна бути наявна відповідна позначка в гарантійному документі (талоні).

Крім того, в такому повідомленні повинен і визначатися строк, коли новий чи вже справний товар був одержаний покупцем.

Варто зауважити і про те, що в момент передачі покупцеві товару, сервісний центр чи продавець має здійснити перевірку властивостей такого товару в присутності самого споживача, а останній повинен підписати квитанцію про отримання відремонтованого ним товару.

image
ТОП 10

PRO консультантів

Всі консультанти
PREMIUM 78.03 Топ 1
image

Студенцов Олександр Олександрович

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 68.27 Топ 2
image

Грицай Микола Ігорович

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 60.04 Топ 3
image

Боревич Марія

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 55.28 Топ 4
image

Одинцова Валерія

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 52.56 Топ 5
image

Баладига Сергій

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 51.7 Топ 6
image

Макеєв Дмитро Вячеславович

Юрист Україна / Кременчук
і
PREMIUM 48.26 Топ 7
image

Хижавська Олеся Ярославівна

Юрист Україна / Хмельницька область
і
PREMIUM 39.2 Топ 8
image

Молчанов Олег Вікторович

Адвокат Україна / Київ
і
PREMIUM 39.1 Топ 9
image

Миколаєнко Олена

Юрист Україна / Київ
і
PREMIUM 37.14 Топ 10
image

Палагіна Юлія Володимирівна

Юрист Україна / Харківська область
і

Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний час.

Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів - можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

image
Розрахуйте

Вартість послуг

  • Вам потрібен військовий юрист чи адвокат?
  • Ви вже зверталися за юридичною допомогою раніше?
  • Ваше питання пов'язане з документами або договорами?
  • Ви плануєте звернутися до суду найближчим часом?
  • Вам потрібен юридичний супровід угоди (купівлі, оренди тощо)?
  • Чи є у вас офіційні документи, пов’язані з вашим питанням?
image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.