Рапорт про прийняття на квартирний облік
Взяття на квартирний облік військовослужбовців в умовах воєнного стану не змінює свого порядку. Процедура лишається аналогічною до введення в дію особливого періоду, оголошення мобілізації тощо.
Станом на 1 січня 2022 року на квартирному обліку у Збройних Силах України перебуває 44,8 тис. сімей військовослужбовців, з них у списках пільгового забезпечення житлом перебуває 33,2 тис., що складає 74,1 % від загальної кількості осіб, які потребують поліпшення житлових умов. Загальна потреба в коштах для забезпечення існуючої кількості безквартирних військовослужбовці орієнтовно складає 49,4 млрд. грн. (1,1 млн. грн. середня вартість квартири).
За необхідності написання рапорту про прийняття на квартирний облік військовослужбовців, пропонуємо скористатись сервісом мобільного додатку “Консультант”.
Хто має право стати на квартирний облік?
Військовослужбовцям, які перебувають на обліку осіб, що потребують поліпшення житлових умов шляхом надання житлових приміщень для постійного проживання, та які мають вислугу на військовій службі 20 років і більше, та членам їх сімей надаються житлові приміщення для постійного проживання або за їх бажанням виплачується грошова компенсація за належне їм для отримання жиле приміщення.
Якщо ви потребуєте допомоги в роз’ясненні вашого права про взяття на квартирний облік, рекомендуємо звернутись за консультацією до наших спеціалістів через мобільний додаток “Консультант”.
Які документи додавати до рапорту?
Із рапортом на взяття на квартирний облік необхідно подати такі документи:
довідки про реєстрацію місця проживання (перебування) військовослужбовця та членів його сім’ї;
витяг з особової справи військовослужбовця про склад сім’ї;
довідка про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи;
документи, що підтверджують право на першочергове та позачергове одержання житла, інші пільги;
заяви про згоду на обробку персональних даних щодо кожного члена сім’ї.
У разі якщо інформація, що міститься в доданих до рапорту документах, є недостатньою для визначення житловою комісією потреби військовослужбовця та членів його сім’ї, державним органом можуть бути запитані додаткові документи.
Структура заяви, порядок подання та розгляду
Під час складання рапорту, необхідно вказати повний перелік наявних пільг, присвоєних статусів та звань.
За структурою рапорт містить такі частини:
Виклад інформації про військовослужбовця-заявника (ПІБ, звання, посада);
Вказати на вислугу років (не менш ніж 20);
Прохання про взяття на облік осіб, що потребують поліпшення житлових умов з вказівкою на населений пункт, склад сім’ї та черговість порядку такого зарахування
Рапорт запропоновано на ситуацію, у разі зміни місця проходження військової служби, тож необхідно додатково вказати, на яку посаду вас призначили та з якого попереднього місця ви прибули.
Зразок заяви або вже готовий документ з персоналізованою інформацію можете придбати у нашому мобільному додатку “Консультант”. Досвідчені юристи зі сфери військового права вже перевірили на практиці та пропонують скористатись готовим шаблоном заяви.
Придбати зразок заяви можна в декілька простих кроків:
Завантажуйте мобільний додаток “Консультант”;
Після короткої реєстрації Ви можете знайти необхідний документ у розділі “Документи”;
Натиснувши на кнопку “Купити шаблон”, ви одразу отримаєте посилання для завантаження документу.