Заява на отримання документів, необхідних для призначення пенсії за втратою годувальника
З моменту настання смерті військовослужбовця, окремі категорії осіб, серед членів сім’ї загиблого, мають право претендувати на призначення пенсії у разі втрати годувальника.
Пенсія у зв'язку з втратою годувальника призначається непрацездатним членам сім'ї померлого годувальника, які були на його утриманні, за наявності в годувальника на день смерті страхового стажу, який був би необхідний йому для призначення пенсії по III групі інвалідності.
Заява на отримання необхідних документів є одним з ключових моментів, для подальшого подання на пенсію.
Куди надсилати заяву?
Заява включає в себе прохальну частину про надання необхідних документів, що знаходяться у військовій частині. Серед них, вам необхідно отримати:
Витяг з наказу про виключення зі списків особового складу у зв'язку зі смертю;
Висновок про обставини загибелі чи смерті внаслідок поранення, контузії, каліцтва, одержаних під час проходження служби при виконанні службових обов'язків;
Копію постанови військово-лікарської комісії щодо встановлення причинного зв’язку смерті;
Акт розслідування щодо обставин загибелі;
Грошовий атестат та довідку про розмір грошового забезпечення;
Довідку про проходження військової служби.
При написанні такої заяви необхідно також вказати інформацію про номер військової частини, а також прізвище та ініціали командира частини
Подання заяви: строки та порядок
Як і будь-яке інше звернення, термін його розгляду не повинен перевищувати одного місяця. Проте варто звернути увагу на роз’яснення Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо розгляду положень таких звернень
Неможливість належного та своєчасного опрацювання звернень, запитів та надання відповідей обумовлюється тим, що державні органи, органи місцевого самоврядування відповідно до положень статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» здійснюють в першу чергу заходи, необхідні для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки.
Враховуючи викладене, варто бути готовим до того, що необхідні документи можуть бути надіслані заявнику з порушенням встановленого законом строку в один місяць.
Наголошуємо в тому числі і на тому, що доступ до військових об’єктів для цивільних осіб є суворо обмеженим, тож відправка кореспонденції може відбуватись виключно засобами поштового зв’язку.
Зразок заяви для отримання документів щодо померлого члена сім’ї для отримання пенсії
Шаблон заяви про отримання документів щодо загиблого члена сім’ї, для отримання пенсії у разі втрати годувальника, або вже заповнений документ, ви можете придбати у мобільному додатку “Консультант”. Досвідчені юристи зі сфери військового права вже врахували тонкощі написання такої заяви.
Придбати зразок заяви можна в декілька простих кроків:
Завантажуйте мобільний додаток “Консультант”;
Після короткої реєстрації Ви можете знайти необхідний документ у розділі “Документи”;
Натиснувши на кнопку “Купити шаблон”, ви одразу отримаєте посилання для завантаження документу.