Статут ТОВ
З якою метою
створюється статут на підприємстві в Україні?
Згідно з чинним законодавством,
будь яке підприємство діє на підставі статуту, а у разі коли засновників більше
двох, додатково має бути установчий договір.
В умовах воєнного стану, вимоги до
складання та подання установчої документації з метою реєстрації підприємства -
не змінились. Хоча разом із тим, враховуючи велику кількість законодавчих новин
у сфері бізнесу, питань стало більше.
Наші фахівці готові поділитись
основною інформацією щодо особливостей складання та реєстрації статуту для
створення підприємства.
При цьому сам законодавець
рекомендує попередньо звертатися за отриманням юридичних послуг, адже лише
юристи знають тонкощі реєстрації підприємств та складання установчої
документації.
За потреби складання
індивідуального статуту для товариства з обмеженою відповідальністю, товариства
з додатковою відповідальністю або приватного підприємства під час війни в Києві
або Україні, рекомендуємо скористатись сервісом юридичних послуг “Консультант”
для замовлення документу “під ключ”.
Основні
моменти при складанні статуту для підприємства?
Складаючи статут з метою реєстрації
підприємства, наші фахівці зазначають, що необхідно вказати основну інформацію
про таке підприємство. Сюди доцільно віднести:
●
Вид
товариства;
●
Предмет
і цілі його діяльності;
●
Склад
засновників та учасників;
●
Назва
та місце реєстрації;
●
Розмір
та порядок формування статутного фонду;
●
Порядок
розподілу прибутку та збитків;
Також необхідно звернути увагу на
те, що в залежності від виду підприємства, певні вимоги до статуту можуть бути
уточнені або доповнені. Особливо це стосується питань частки володіння
підприємством.
Також юристи говорять про те, що
для акціонерного товариства необхідно складати додатково установчий договір.
Тобто разом із статутом має бути додатковий документ, для реєстрації такого
підприємства в Києві або Україні.
Наші фахівці рекомендують
попередньо отримати фахову консультацію юристів у сфері вчинення реєстраційних
дій для підприємців, аби сформувати статут підприємства відповідно до чинного
законодавства та зменшивши ризики виникнення спорів будь-яких категорій.
На
що звернути увагу під час реєстрації статуту?
Для початку, перед реєстрацією
установчих документів, необхідно визначитись із потребою в унікальному статуті.
Законодавець пропонує також альтернативний варіант - використання модельного
статуту, який містить у собі загальні положення для підприємства, установи або
організації будь-якої форми.
Відмінні ознаки такого
підприємства, у разі підписання під модельний статут, будуть містить у рішенні
засновників.
Проте коли все ж необхідно створити
персональний статут для вашого підприємства, то з метою реєстрації установи
необхідно зібрати та підготувати також:
●
Заява
про державну реєстрацію створення юридичної особи;
●
Примірник
оригіналу та засвідчену копію рішення засновників про створення підприємства;
●
Безпосередньо
- сам статут;
●
Паспорт
та РНОКПП засновника.
Зібравши весь пакет документів для
реєстрації, в тому числі і статут, необхідно звернутись до державного
реєстратора в центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), або ж до нотаріуса,
який може аналогічно вчиняти реєстраційні дії.
Звертаємо увагу і на те, що не
кожен нотаріус здійснює реєстраційні дії, тому попередньо рекомендуємо уточнити
таку опцію у конкретного нотаріуса.
Якщо необхідно провести аналіз
статуту підприємства, установи або організації будь-якої форми або розробити
індивідуальний документ, пропонуємо скористатись нашим сервісом юридичних
послуг “Консультант”. Наші фахівці зможуть кращим чином надати допомогу в
оформленні документу, а за потреби - створити цілком новий у відповідності до
вашої ситуації.
Шаблон статуту для ТОВ, ТДВ та ПП в Україні
Кращі
юристи у сфері вчинення реєстраційний дій для бізнесу та спорів вже готові
надати відповідну консультацію! Ми пропонуємо послугу високої якості з
комфортним сервісом.
Придбати
зразок статуту у Києві стало значно простіше! Завантажити документ можливо у
декілька простих кроків:
●
Завантажуйте
мобільний додаток “Консультант”;
●
Після
короткої реєстрації Ви можете знайти необхідний документ у розділі “Документи”;
●
Натиснувши
на кнопку “Купити шаблон”, ви одразу отримаєте посилання для завантаження
документу.
Наша
команда турбується про кожного клієнта, тож у разі виникнення проблем
оперативно допоможе у вирішенні Вашого запитання!
Приклад заповненого
документа
- 934,80 грн
- Thu Sep 29 2022 17:44:33 GMT+0300
- 12 сторінок
- 462
Схожі послуги та статті
В мобільному застосунку
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!
Від реальних користувачів
PRO консультантів
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!
Отримайте консультацію
Знати про нас
-
Юридичний маркетплейс КОНСУЛЬТАНТ
Кращий юридичний стартап України за версією HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine, резиденти Diia.City, перший юридичний сервіс, який вийшов з маркетинговою стратегію на усі національні канали, працюємо у Польщі та Англії, перші інтегрували ШІ (Chat GPT) , не просто інформує про юридичні проблеми з відкритих даних, а вирішує їх “під ключ”, понад 1000 зареєстрованих юристів, понад 25 000 користувачів мобільного застосунку, задонатили на юридичні консультаціі понад 100 000 $ … і це тільки частина наших досягнень!
-
НовинаНові можливості в додатку КОНСУЛЬТАНТ від monobank
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ "MEET UP: 2024". Як це було?
-
НовинаПідвищення цін на квитки до CONSULTANT MEET-UP:2024: ранні пропозиції розпродано
-
НовинаCONSULTANT MEET-UP:2024 – подія, яку не можна пропустити!
-
НовинаПриєднання CONSULTANT до Diia.City United
-
НовинаЧому не завели справу на генерала Юрія Содоля: вказівка згори чи бездіяльність ДБР?
-
НовинаШтрафи за ненадання даних у ТЦК: чи можуть конфіскувати майно у тих, хто перебуває за кордоном?
-
НовинаКонсультант відправляється до Люксембургу: серед 20 кращих компаній української делегації на Nexus!
-
НовинаЗапуск Консультант в Польщі анонсували на одних з найвпливовіших інтернет ресурсах країни
-
НовинаLEGAL TECH В ПОДОЛАННІ КОРУПЦІЇ
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ: РЕВОЛЮЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ
З якою метою
створюється статут на підприємстві в Україні?
Згідно з чинним законодавством,
будь яке підприємство діє на підставі статуту, а у разі коли засновників більше
двох, додатково має бути установчий договір.
В умовах воєнного стану, вимоги до
складання та подання установчої документації з метою реєстрації підприємства -
не змінились. Хоча разом із тим, враховуючи велику кількість законодавчих новин
у сфері бізнесу, питань стало більше.
Наші фахівці готові поділитись
основною інформацією щодо особливостей складання та реєстрації статуту для
створення підприємства.
При цьому сам законодавець
рекомендує попередньо звертатися за отриманням юридичних послуг, адже лише
юристи знають тонкощі реєстрації підприємств та складання установчої
документації.
За потреби складання
індивідуального статуту для товариства з обмеженою відповідальністю, товариства
з додатковою відповідальністю або приватного підприємства під час війни в Києві
або Україні, рекомендуємо скористатись сервісом юридичних послуг “Консультант”
для замовлення документу “під ключ”.
Основні
моменти при складанні статуту для підприємства?
Складаючи статут з метою реєстрації
підприємства, наші фахівці зазначають, що необхідно вказати основну інформацію
про таке підприємство. Сюди доцільно віднести:
●
Вид
товариства;
●
Предмет
і цілі його діяльності;
●
Склад
засновників та учасників;
●
Назва
та місце реєстрації;
●
Розмір
та порядок формування статутного фонду;
●
Порядок
розподілу прибутку та збитків;
Також необхідно звернути увагу на
те, що в залежності від виду підприємства, певні вимоги до статуту можуть бути
уточнені або доповнені. Особливо це стосується питань частки володіння
підприємством.
Також юристи говорять про те, що
для акціонерного товариства необхідно складати додатково установчий договір.
Тобто разом із статутом має бути додатковий документ, для реєстрації такого
підприємства в Києві або Україні.
Наші фахівці рекомендують
попередньо отримати фахову консультацію юристів у сфері вчинення реєстраційних
дій для підприємців, аби сформувати статут підприємства відповідно до чинного
законодавства та зменшивши ризики виникнення спорів будь-яких категорій.
На
що звернути увагу під час реєстрації статуту?
Для початку, перед реєстрацією
установчих документів, необхідно визначитись із потребою в унікальному статуті.
Законодавець пропонує також альтернативний варіант - використання модельного
статуту, який містить у собі загальні положення для підприємства, установи або
організації будь-якої форми.
Відмінні ознаки такого
підприємства, у разі підписання під модельний статут, будуть містить у рішенні
засновників.
Проте коли все ж необхідно створити
персональний статут для вашого підприємства, то з метою реєстрації установи
необхідно зібрати та підготувати також:
●
Заява
про державну реєстрацію створення юридичної особи;
●
Примірник
оригіналу та засвідчену копію рішення засновників про створення підприємства;
●
Безпосередньо
- сам статут;
●
Паспорт
та РНОКПП засновника.
Зібравши весь пакет документів для
реєстрації, в тому числі і статут, необхідно звернутись до державного
реєстратора в центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), або ж до нотаріуса,
який може аналогічно вчиняти реєстраційні дії.
Звертаємо увагу і на те, що не
кожен нотаріус здійснює реєстраційні дії, тому попередньо рекомендуємо уточнити
таку опцію у конкретного нотаріуса.
Якщо необхідно провести аналіз
статуту підприємства, установи або організації будь-якої форми або розробити
індивідуальний документ, пропонуємо скористатись нашим сервісом юридичних
послуг “Консультант”. Наші фахівці зможуть кращим чином надати допомогу в
оформленні документу, а за потреби - створити цілком новий у відповідності до
вашої ситуації.
Шаблон статуту для ТОВ, ТДВ та ПП в Україні
Кращі
юристи у сфері вчинення реєстраційний дій для бізнесу та спорів вже готові
надати відповідну консультацію! Ми пропонуємо послугу високої якості з
комфортним сервісом.
Придбати
зразок статуту у Києві стало значно простіше! Завантажити документ можливо у
декілька простих кроків:
●
Завантажуйте
мобільний додаток “Консультант”;
●
Після
короткої реєстрації Ви можете знайти необхідний документ у розділі “Документи”;
●
Натиснувши
на кнопку “Купити шаблон”, ви одразу отримаєте посилання для завантаження
документу.
Наша
команда турбується про кожного клієнта, тож у разі виникнення проблем
оперативно допоможе у вирішенні Вашого запитання!
- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 10
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380636250707