Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Что делать когда постоянно звонят работники банка?

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 5 minutes Total views: 774
Rate:
0
Publication date: 27.10.2021

Recently, our team was asked a question: “У меня есть родственник, у него есть психические проблемы, он лечился. Когда он покинул место лечения, он набрал кредитов, теперь мне и моим детям звонят сотрудники разных банков из-за его задолженностей. Что мне делать, чтобы мне и моим детям больше не звонили ?”

We wanna share the answer from our specialists:

20.10.2021 20:09:56 Якщо ви особисто не давали дозвіл на використання вашого телефону, фінансова компанія та колектори порушують законодавство.Якщо колектор погрожує, він порушує законодавство.Такі методи роботи колекторів як погрози, цілодобові дзвінки боржнику та членам родини, використання лайливих слів у повідомленнях, розповсюдження образливих фотоколажів тощо порушують низку статей Конституції України (статті 3, 21, 22 та 32), Цивільного кодексу України (статті 3, 291, 301, 302 та 308), Кримінального кодексу України (стаття 182).Якщо вам продовжують телефонувати щодо кредиту, який вас не стосується, зверніться з письмовою скаргою до керівництва колекторської компанії, а також до контакт-центру НБУ за телефоном 0 800 505 240. Також варто звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або до суду. Адже саме вони контролюють дотримання законодавства про захист персональних даних. Якщо ж колектори погрожують, потрібно обов’язково звернутися до правоохоронних органів.

BASE (basic) 0
advertisement
Назаренко Олена Олександрівна
Назаренко Олена Олександрівна
Lawyer
Ukraine / Zaporizhzhia Oblast

i

20.10.2021 21:50:00 Скоріше за все це тел колектори, а не представники банків, вимагайте, щоб зазначені особи представлялись та записуйте їх ПІП, посаду, установу, вказуйте, що вашу розмову будете записувати, для подальшого притягнення до відповідальності, документуйте час дзвінків, та зберігайте повідомлення. Законодавець ("Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості”) забороняє обробляти персональні дані третіх осіб, які не надали згоду на їх обробку, у тому числі близьких осіб споживача (боржника).Колектори не зможуть погрожувати чи шантажувати боржника, дезінформувати його, зокрема про можливість адміністративного і кримінального переслідування, телефонувати йому з прихованого номера, використовувати сервіс автоматичного дозвону більше 30 хвилин на добу, розміщувати лякливі повідомлення на конвертах листів, вимагати від осіб, які не є ані позичальниками, ані поручителями, погашення боргу Звертайтесь поліцію і банківські установи.

BASE (basic) 0.03
advertisement

i

21.10.2021 08:25:48 Есть несколько вариантов, как можно прекратить надоедливые звонки родственникам заемщика. Например, вы можете купить новую сим-карту с другим номером. Другой способ — внести номера телефонов банка в черный список. Неудобство заключается в том, что названивать они могут с разных номеров. Вы можете попробовать договориться с сотрудником банка. Объясните ему, что не знаете, где находится должник. Вы просто считаетесь его родственником. Вежливо попросите звонящего прекратить эти звонки. Есть шанс, что это сработает., но самый надежный способ прекратить звонки из банка родственникам должника — это написать туда заявление. В нем вы должны указать, что разрешения на использование вашей персональной информации вы не давали, должником не являетесь, родственники не несут ответственности за чужие долги. Там же обозначьте, что требуете от звонящего прекратить звонки. Желаю удачи.

BASE (basic) 34.01
advertisement

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.