
Конфлікт з Київобленерго
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Через пошкоджений лічильник під час пожежі нарахувало 42 000 кВт. Нарахування рахую не справедливим. Як бути?”
We wanna share the answer from our specialists:
16.02.2024 16:21:47 Якщо ви вважаєте, що нарахування рахунку після пошкодження лічильника несправедливе, вам слід звернутися до свого постачальника електроенергії або енергетичної компанії. Розкажіть їм про ситуацію і надайте докази (наприклад, фотографії пошкодженого лічильника), якщо такі є. Зазвичай, постачальник електроенергії проводить перевірку та оцінює заявлену ситуацію. Якщо ваше звернення виявиться обґрунтованим, то нарахування можуть скорегувати або провести перерахунок за фактичне споживання електроенергії. В будь-якому разі, найкращим розв'язком буде звернутися до вашого постачальника електроенергії і обговорити цю проблему з ними.
16.02.2024 18:11:16 Ви маєте право звернутися до суду з оскарженням відповідного нарахування. Перед тим, як подавати позов, необхідно зʼясувати обставини справи, зібрати доказову базу, оскільки докази подаються разом з позовом, дослідити судову практику, та подати всі документи до суду за місцем знаходженням відповідача. З повагою.
19.02.2024 13:53:52 Можете звернутись зі скаргою до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) і викласти мотиви з яких Ви не погоджуєтесь. Можете звернутись безпосередньо до АТ "КИЇВОБЛЕНЕРГО", з відповідною скаргою щодо перегляну рішення комісії. Можете безпосередньо звернутись до суду з позовом про скасування рішення комісії або чекати, коли з позовом звернеться АТ "КИЇВОБЛЕНЕРГО" і в такому випадку спростовувати правомірність рішення у справі за позовом АТ "КИЇВОБЛЕНЕРГО" до Вас про стягнення відповідної суми нарахування вартості необлікованої електроенергії.

Similar services and articles

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470