
Конфлікт з Київобленерго
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Через пошкоджений лічильник під час пожежі нарахувало 42 000 кВт. Нарахування рахую не справедливим. Як бути?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
16.02.2024 16:21:47 Якщо ви вважаєте, що нарахування рахунку після пошкодження лічильника несправедливе, вам слід звернутися до свого постачальника електроенергії або енергетичної компанії. Розкажіть їм про ситуацію і надайте докази (наприклад, фотографії пошкодженого лічильника), якщо такі є. Зазвичай, постачальник електроенергії проводить перевірку та оцінює заявлену ситуацію. Якщо ваше звернення виявиться обґрунтованим, то нарахування можуть скорегувати або провести перерахунок за фактичне споживання електроенергії. В будь-якому разі, найкращим розв'язком буде звернутися до вашого постачальника електроенергії і обговорити цю проблему з ними.
16.02.2024 18:11:16 Ви маєте право звернутися до суду з оскарженням відповідного нарахування. Перед тим, як подавати позов, необхідно зʼясувати обставини справи, зібрати доказову базу, оскільки докази подаються разом з позовом, дослідити судову практику, та подати всі документи до суду за місцем знаходженням відповідача. З повагою.
19.02.2024 13:53:52 Можете звернутись зі скаргою до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) і викласти мотиви з яких Ви не погоджуєтесь. Можете звернутись безпосередньо до АТ "КИЇВОБЛЕНЕРГО", з відповідною скаргою щодо перегляну рішення комісії. Можете безпосередньо звернутись до суду з позовом про скасування рішення комісії або чекати, коли з позовом звернеться АТ "КИЇВОБЛЕНЕРГО" і в такому випадку спростовувати правомірність рішення у справі за позовом АТ "КИЇВОБЛЕНЕРГО" до Вас про стягнення відповідної суми нарахування вартості необлікованої електроенергії.

Похожие услуги и статьи

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470