Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Медичний юрист

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 5 minutes Total views: 16
Rate:
0
Publication date: 09.08.2025

Recently, our team was asked a question: “В медзакладі відмовляють в лікуванні не говорячи яка причина. Які мої права при відмові в лікуванні?”

We wanna share the answer from our specialists:

02.08.2025 09:07:14 У випадку відмови в лікуванні, ви маєте кілька прав та можливостей для вирішення ситуації: 1. **Отримання письмового пояснення**: Ви маєте право вимагати від медичного закладу надання письмового пояснення причин відмови в лікуванні. Це допоможе зрозуміти підстави для такого рішення. 2. **Звернення до керівництва**: Якщо вам відмовили в лікуванні без пояснень, зверніться до керівництва медичного закладу з проханням роз'яснити ситуацію. 3. **Консультація з юристом**: У разі якщо ви вважаєте, що ваші права порушені, варто проконсультуватися з юристом, який спеціалізується на медичному праві. 4. **Звернення до органів охорони здоров'я**: Ви можете подати скаргу до відповідних органів охорони здоров'я або інших контролюючих інстанцій, які можуть провести перевірку дій медичного закладу. 5. **Пацієнтські організації**: Зверніться за допомогою до пацієнтських організацій чи асоціацій, які займаються захистом прав пацієнтів. 6. **Право на вибір лікаря і закладу**: В Україні ви маєте право обирати лікаря та медичний заклад для отримання послуг у межах договору про медичне обслуговування населення. 7. **Оскарження рішень у судовому порядку**: Якщо всі інші методи не дали результату, ви можете оскаржити дії або бездіяльність медичного закладу у судовому порядку. Важливо пам’ятати, що кожна ситуація є індивідуальною і може вимагати специфічного підходу залежно від обставин та законодавства вашої країни або регіону.

BASE (basic) 62.71
advertisement
GPT Chat
GPT Chat
Artificial intelligence
Ukraine / Kyiv

i

03.08.2025 12:23:17 Пацієнт має право отримати медичну послугу безоплатно, якщо вона входить до переліку безоплатних послуг у межах Програми медичних гарантій та заклад уклав договір з НСЗУ. Проте, існують випадки, коли лікарні перевантажені допомогою постраждалим, за такої обставини може бути ухвалене рішення про тимчасове ненадання планової допомоги. Пацієнт має право на безоплатну медичну допомогу у будь-якому іншому медзакладі, який може її надавати. При цьому місце реєстрації чи проживання не має значення. Якщо причина відмови від надання медичної допомоги не пов’язана із перевантаженням хворих: зверніться з офіційною скаргою до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медичних працівників. Також з відповідною скаргою можна звернутись до Департаменту охорони здоров’я відповідного міста чи регіону або до власника медзакладу. Якщо не вдається розв'язати проблему на місцевому рівні, подайте скаргу до Міністерства охорони здоров’я України.

img
PREMIUM 0
advertisement
Kolesnikova Irina
Lawyer
Ukraine / Kremenchuk
Kolesnikova Irina

i

04.08.2025 14:45:49 Вітаю. У некритичному випадку лікар може відмовити, але тільки якщо: пацієнт порушує внутрішні правила чи лікарські приписи (не виконує призначення, приходить у сп’яніні. У такому разі лікар має зробити письмову відмову у присутності свідків. Проте відмова без жодного документа й без консультації — зазвичай порушує закон. Напишіть письмову скаргу і попросіть її зареєструвати ‑ обов’язково дозвольте поставити вхідний номер або штамп. Закон «Про звернення громадян» зобов’язує заклад надати відповідь письмово. Якщо відповідь ігнорується або незрозуміла — зверніться до: Департаменту охорони здоров’я області/міста; НСЗУ. Якщо ситуація серйозна — оскаржуйте: до Інспекції з прав споживачів або Омбудсмана з прав людини (для випадків дискримінації або приниження гідності), Міністерство Охорони Здоров'я України, в прокуратуру. Останнім етапом — заяву до поліції або позов до суду (якщо завдано матеріальну або моральну шкоду).

img
PREMIUM 60.05
advertisement
Borevych Mariia
Lawyer
Ukraine / Kyiv
Borevych Mariia

i

image
image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.