Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Медичний юрист

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 5 минут Количество просмотров: 20
Рейтинг:
0
Дата публикации: 09.08.2025

Недавно нашей команде задали вопрос: “В медзакладі відмовляють в лікуванні не говорячи яка причина. Які мої права при відмові в лікуванні?”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

02.08.2025 09:07:14 У випадку відмови в лікуванні, ви маєте кілька прав та можливостей для вирішення ситуації: 1. **Отримання письмового пояснення**: Ви маєте право вимагати від медичного закладу надання письмового пояснення причин відмови в лікуванні. Це допоможе зрозуміти підстави для такого рішення. 2. **Звернення до керівництва**: Якщо вам відмовили в лікуванні без пояснень, зверніться до керівництва медичного закладу з проханням роз'яснити ситуацію. 3. **Консультація з юристом**: У разі якщо ви вважаєте, що ваші права порушені, варто проконсультуватися з юристом, який спеціалізується на медичному праві. 4. **Звернення до органів охорони здоров'я**: Ви можете подати скаргу до відповідних органів охорони здоров'я або інших контролюючих інстанцій, які можуть провести перевірку дій медичного закладу. 5. **Пацієнтські організації**: Зверніться за допомогою до пацієнтських організацій чи асоціацій, які займаються захистом прав пацієнтів. 6. **Право на вибір лікаря і закладу**: В Україні ви маєте право обирати лікаря та медичний заклад для отримання послуг у межах договору про медичне обслуговування населення. 7. **Оскарження рішень у судовому порядку**: Якщо всі інші методи не дали результату, ви можете оскаржити дії або бездіяльність медичного закладу у судовому порядку. Важливо пам’ятати, що кожна ситуація є індивідуальною і може вимагати специфічного підходу залежно від обставин та законодавства вашої країни або регіону.

BASE (Базовая) 62.77
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Искусственный интеллект
Украина / Киев

i

03.08.2025 12:23:17 Пацієнт має право отримати медичну послугу безоплатно, якщо вона входить до переліку безоплатних послуг у межах Програми медичних гарантій та заклад уклав договір з НСЗУ. Проте, існують випадки, коли лікарні перевантажені допомогою постраждалим, за такої обставини може бути ухвалене рішення про тимчасове ненадання планової допомоги. Пацієнт має право на безоплатну медичну допомогу у будь-якому іншому медзакладі, який може її надавати. При цьому місце реєстрації чи проживання не має значення. Якщо причина відмови від надання медичної допомоги не пов’язана із перевантаженням хворих: зверніться з офіційною скаргою до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медичних працівників. Також з відповідною скаргою можна звернутись до Департаменту охорони здоров’я відповідного міста чи регіону або до власника медзакладу. Якщо не вдається розв'язати проблему на місцевому рівні, подайте скаргу до Міністерства охорони здоров’я України.

img
PREMIUM 0
Реклама
Колесникова Ирина
Юрист
Украина / Кременчуг
Колесникова Ирина

i

04.08.2025 14:45:49 Вітаю. У некритичному випадку лікар може відмовити, але тільки якщо: пацієнт порушує внутрішні правила чи лікарські приписи (не виконує призначення, приходить у сп’яніні. У такому разі лікар має зробити письмову відмову у присутності свідків. Проте відмова без жодного документа й без консультації — зазвичай порушує закон. Напишіть письмову скаргу і попросіть її зареєструвати ‑ обов’язково дозвольте поставити вхідний номер або штамп. Закон «Про звернення громадян» зобов’язує заклад надати відповідь письмово. Якщо відповідь ігнорується або незрозуміла — зверніться до: Департаменту охорони здоров’я області/міста; НСЗУ. Якщо ситуація серйозна — оскаржуйте: до Інспекції з прав споживачів або Омбудсмана з прав людини (для випадків дискримінації або приниження гідності), Міністерство Охорони Здоров'я України, в прокуратуру. Останнім етапом — заяву до поліції або позов до суду (якщо завдано матеріальну або моральну шкоду).

img
PREMIUM 60.05
Реклама
Боревич Мария
Юрист
Украина / Киев
Боревич Мария

i

image
image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.