Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

На ціннику в магазині одна ціна, а на касі інша

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 7 minutes Total views: 4025
Rate:
0
Publication date: 08.07.2021

Recently, our team was asked a question: “Добрий день. Нещодавно ходив у магазин, взяв товар. На касі мені сказали не ту ціну, яка була вказана на ціннику під товаром. Що робити в такому випадку? Чи можу я заплатити ціну, яка була вказана на місці розташування товару?”

We wanna share the answer from our specialists:

01.07.2021 17:13:57 Доброго Дня Щодо вашого питання ціна, яку ви маєте сплатити це-ціна яка вказана на ціннику (за мінусом знижки, якщо така наявна) у випадку коли наявні різні ціни ви сплачуєте ту яка вказана у торговому залі- у такому випадку рекомендую касиру, вказати, щоб виправив на вірну ціну , ні то звертаєтесь до адміністратора магазину чи власника, але обов'язково сфотографуйте цінник з торгового залу де зазначена ціна, та з чеком вимагайте у адміністратора повернення коштів, у випадку відмови з доказами (цінником та чеком) звертайтесь до управління торгівлі та службу захисту споживачів https://www.consumers.support/?page_id=6234 https://dpss.gov.ua/zahist-prav-spozhivachiv посилайтесь на норми ЗУ "Про захист прав споживачів"

BASE (basic) 0.04
advertisement

i

01.07.2021 21:52:26 Вартість на ціннику не повинна відрізнятись від вартості товару у чеку. Якщо на касі вас просять сплатити більше за вартість, яку було вказано на ціннику до товару, ви можете відмовитись і будете праві. Частина 8 статті 18 Закону України «Про захист прав споживачів» говорить, що нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача. Отже, при виникненні відповідних непорозумінь при розрахунку за товар насамперед слід звернутися до адміністрації магазину з вимогою повернення різниці між ціною на ціннику та ціною, зазначеною у чеку. Також не зайвим буде одразу ж зібрати докази порушення ваших прав:сфотографувати цінник і, звичайно ж, зберегти чек. Дякую.

BASE (basic) 34.01
advertisement

i

02.07.2021 00:52:18 Доброго дня. Неактуальність цінників не є проблемою покупців, тому Ви маєте право вимагати повернення різниці вартості, якщо вже сплатили, відмовитись від покупки або придбати товар за вказаною на ціннику ціною. Частиною 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію, в тому числі, повинна містити дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції. Частина 3 цієї ж статті встановлює вимоги до цінника. Так, продавець (виконавець) повинен обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції. Написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими і простими для розуміння. Дякую.

BASE (basic) 0
advertisement
Мохончук Платон Сергійович
Мохончук Платон Сергійович
Lawyer
Ukraine / Kharkiv Oblast

i

02.07.2021 17:33:53 Різна ціна це проблема не покупців, тому ви маєте право вимагати повернення різниці вартості, якщо вже сплатили, відмовитись від покупки або придбати товар за вказаною на ціннику ціною. Покупець має право на одержання повної та достовірної інформації щодо товару. Продавець (виконавець), який реалізує продукцію, повинен обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції. Написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими і простими для розуміння. Ціна продукції повинна включати в себе всі податки та неподаткові обов'язкові платежі, які відповідно до законодавства сплачуються споживачем під час придбання відповідної продукції. Нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача, тому сміливо на касті вимагайте різницю між вартістю. Звертайтеся до адміністрації та вимагайте щоб ваші права будо дотримано. Також раджу вам сфотографувати ціну в магазині і в чеку

BASE (basic) 0
advertisement

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.