
На ціннику в магазині одна ціна, а на касі інша
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Добрий день. Нещодавно ходив у магазин, взяв товар. На касі мені сказали не ту ціну, яка була вказана на ціннику під товаром. Що робити в такому випадку? Чи можу я заплатити ціну, яка була вказана на місці розташування товару?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
01.07.2021 17:13:57 Доброго Дня Щодо вашого питання ціна, яку ви маєте сплатити це-ціна яка вказана на ціннику (за мінусом знижки, якщо така наявна) у випадку коли наявні різні ціни ви сплачуєте ту яка вказана у торговому залі- у такому випадку рекомендую касиру, вказати, щоб виправив на вірну ціну , ні то звертаєтесь до адміністратора магазину чи власника, але обов'язково сфотографуйте цінник з торгового залу де зазначена ціна, та з чеком вимагайте у адміністратора повернення коштів, у випадку відмови з доказами (цінником та чеком) звертайтесь до управління торгівлі та службу захисту споживачів https://www.consumers.support/?page_id=6234 https://dpss.gov.ua/zahist-prav-spozhivachiv посилайтесь на норми ЗУ "Про захист прав споживачів"
01.07.2021 21:52:26 Вартість на ціннику не повинна відрізнятись від вартості товару у чеку. Якщо на касі вас просять сплатити більше за вартість, яку було вказано на ціннику до товару, ви можете відмовитись і будете праві. Частина 8 статті 18 Закону України «Про захист прав споживачів» говорить, що нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача. Отже, при виникненні відповідних непорозумінь при розрахунку за товар насамперед слід звернутися до адміністрації магазину з вимогою повернення різниці між ціною на ціннику та ціною, зазначеною у чеку. Також не зайвим буде одразу ж зібрати докази порушення ваших прав:сфотографувати цінник і, звичайно ж, зберегти чек. Дякую.
02.07.2021 00:52:18 Доброго дня. Неактуальність цінників не є проблемою покупців, тому Ви маєте право вимагати повернення різниці вартості, якщо вже сплатили, відмовитись від покупки або придбати товар за вказаною на ціннику ціною. Частиною 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію, в тому числі, повинна містити дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції. Частина 3 цієї ж статті встановлює вимоги до цінника. Так, продавець (виконавець) повинен обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції. Написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими і простими для розуміння. Дякую.
02.07.2021 17:33:53 Різна ціна це проблема не покупців, тому ви маєте право вимагати повернення різниці вартості, якщо вже сплатили, відмовитись від покупки або придбати товар за вказаною на ціннику ціною. Покупець має право на одержання повної та достовірної інформації щодо товару. Продавець (виконавець), який реалізує продукцію, повинен обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції. Написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими і простими для розуміння. Ціна продукції повинна включати в себе всі податки та неподаткові обов'язкові платежі, які відповідно до законодавства сплачуються споживачем під час придбання відповідної продукції. Нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача, тому сміливо на касті вимагайте різницю між вартістю. Звертайтеся до адміністрації та вимагайте щоб ваші права будо дотримано. Також раджу вам сфотографувати ціну в магазині і в чеку

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470