Обміняти несправний товар
Recently, our team was asked a question: “Добрий день. Купили пральну машину, вдома виявили що не справна. Як тепер її поміняти на нормальну? В магазині сказали писати заяву на обмін товару, як вона пишеться? Без заяви сказали не поміняють. Якщо взагалі не будуть міняти то куди звертатися за захистом прав споживачів?”
We wanna share the answer from our specialists:
22.03.2021 20:47:58 На підставі статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" ви маєте право або обміняти несправний товар на аналогічний, або вимагати повернути гроші. Заява на обмін товару (повернення грошей) пишеться в довільній формі. Головне зазначити у заяві назву компанії, якій належить магазин, вказати, коли була придбана пральна машина та що несправність була виявлена відразу після покупки. Наприкінці послатись на статтю 8 Закону як підставу обміну товару. Заяву надрукувати у 2х примірниках, підписати, поставити дату підписання, та віднести у магазин. 1 примірник ви вручаєте менеджеру магазину, на іншому вам розписуються про отримання та ставлять дату отримання. Якщо відмовляться прийняти заяву - надсилайте її на адресу компанії-власника магазину цінним листом з описом вкладення. Після отримання заяви товар вам помвняють. Якщо обмінювати товар або повертати гроші відмовлять - подавайте скаргу до відділу Держпродспоживслужби. Оформити скаргу вам допоможуть фахівці цієї служби.
25.03.2021 19:40:02 Доброго дня, дійсно, для обміну товару слід направити в магазин претензію щодо неякісного товару або заяву про повернення в строк до 14 днів товару без пояснення причини, що визначено законом України про захист прав споживачів. Якщо термін 14 днів минув пишіть претензію щодо продажу неякісного товару в довільній формі де вкажіть обставини придбання товару, день, час, місце. Вкажіть про вид несправності та попросіть замінити товар на аналогічний. Пишеться у довільній формі, проте обов’язково вкажіть свої дані та дані магазину. Якщо магазин відмовляться задовольнити вашу вимогу то можна поскаржитися в держпродспоживслужбу. Також можете звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. В переважній більшості, за доведеності вини магазину суд стає на бік споживача. Можете попросити відшкодування за доставку пошкодженого товару та моральну шкоду
29.03.2021 10:00:46 Добрий день. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків товару Ви маєте право розірвати договір купівлі - продажу товару та вимагати повернення коштів за товар, або вимагати заміни товару на такий самий або аналогічний з числа наявних у продавця. Зразки заяв повинні бути у продавця, або подивіться в інтернеті. Заява пишеться у довільній формі. До заяви додаються копії розрахункового документу на придбання товару, тех.паспорту. Завжди зберігайте другий примірник заяви у себе. Якщо будете віддавати заяву наручно, то вимагайте, щоб на другому (Вашому) примірнику продавець залишив відмітку про отримання заяви. При направленні поштою - бажано направляти цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення. У випадку відмови продавця виконати Ваші вимоги щодо заміни товару, звертайтеся до Держпродспоживслужби. Лінк для електронного звернення http://consumer.gov.ua/appeal . Крім того, для захисту своїх прав Ви маєте право звернутися до суду.
Similar services and articles
In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!
From Real Users
PRO consultants
We verify each specialist who signs up for our service and ensure the high quality of our services.
CONSULTANT - is a clear and largest ranking of lawyers and attorneys
so that everyone can choose the best specialist in the right place and at the right time.
The rating of lawyers is formed on the basis of positively completed orders, your feedback, ratings
and comments. The rating cannot be bought: it is formed exclusively by users. TTherefore, if you
need services, advice or preparation of documents from the best lawyers and attorneys
- you can confidently trust our specialists!
Contact us for a free consultation
About us
-
Legal marketplace CONSULTANT
The best legal startup in Ukraine according to the HiiL Innovative Justice Challenge 2021 Ukraine, residents of Diia. City, the first legal service to launch a marketing strategy on all national channels, we work in Poland and England, we were the first to integrate AI (Chat GPT), we not only inform about legal problems from open data, but solve them on a turnkey basis, more than 1000 registered lawyers, more than 25,000 users of the mobile application, we have donated more than $100,000 for legal advice... and this is only a part of our achievements!
-
NewsNew features in the CONSULTANT app from monobank
-
NewsCONSULTANT OF ‘MEET UP: 2024’. How was it?
-
NewsIncrease in ticket prices for CONSULTANT MEET-UP:2024: early bird offers are sold out
-
NewsCONSULTANT MEET-UP: 2024 – an event not to be missed!
-
NewsCONSULTANT joins Diia.City United
-
NewsWhy was the case not opened against General Yury Sodol: instruction from above or inaction of the State Security Bureau?
-
NewsPenalties for failure to provide data to the TCC: can property be confiscated from those who are abroad?
-
NewsConsultant goes to Luxembourg: among the top 20 companies of the Ukrainian delegation to Nexus!
-
NewsThe launch of the Consultant in Poland was announced on one of the country's most influential Internet resources
-
NewsLEGAL TECH IN COMBATING CORRUPTION
-
NewsCONSULTANT: A REVOLUTIONARY APPROACH TO LEGAL SERVICES
- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 10
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470