Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Обміняти несправний товар

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 5 хвилин Кількість переглядів: 1027
Рейтинг:
0
Дата публікації: 29.03.2021

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Добрий день. Купили пральну машину, вдома виявили що не справна. Як тепер її поміняти на нормальну? В магазині сказали писати заяву на обмін товару, як вона пишеться? Без заяви сказали не поміняють. Якщо взагалі не будуть міняти то куди звертатися за захистом прав споживачів?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

22.03.2021 20:47:58 На підставі статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" ви маєте право або обміняти несправний товар на аналогічний, або вимагати повернути гроші. Заява на обмін товару (повернення грошей) пишеться в довільній формі. Головне зазначити у заяві назву компанії, якій належить магазин, вказати, коли була придбана пральна машина та що несправність була виявлена відразу після покупки. Наприкінці послатись на статтю 8 Закону як підставу обміну товару. Заяву надрукувати у 2х примірниках, підписати, поставити дату підписання, та віднести у магазин. 1 примірник ви вручаєте менеджеру магазину, на іншому вам розписуються про отримання та ставлять дату отримання. Якщо відмовляться прийняти заяву - надсилайте її на адресу компанії-власника магазину цінним листом з описом вкладення. Після отримання заяви товар вам помвняють. Якщо обмінювати товар або повертати гроші відмовлять - подавайте скаргу до відділу Держпродспоживслужби. Оформити скаргу вам допоможуть фахівці цієї служби.

BASE (Базова) 28.81
Реклама
Тимошенко Олексій Ігорович
Тимошенко Олексій Ігорович
Юрист
Україна / Київська область

i

25.03.2021 19:40:02 Доброго дня, дійсно, для обміну товару слід направити в магазин претензію щодо неякісного товару або заяву про повернення в строк до 14 днів товару без пояснення причини, що визначено законом України про захист прав споживачів. Якщо термін 14 днів минув пишіть претензію щодо продажу неякісного товару в довільній формі де вкажіть обставини придбання товару, день, час, місце. Вкажіть про вид несправності та попросіть замінити товар на аналогічний. Пишеться у довільній формі, проте обов’язково вкажіть свої дані та дані магазину. Якщо магазин відмовляться задовольнити вашу вимогу то можна поскаржитися в держпродспоживслужбу. Також можете звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. В переважній більшості, за доведеності вини магазину суд стає на бік споживача. Можете попросити відшкодування за доставку пошкодженого товару та моральну шкоду

BASE (Базова) 0
Реклама
Клепка Олександр Григорович
Клепка Олександр Григорович
Юрист
Україна / Харківська область

i

29.03.2021 10:00:46 Добрий день. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків товару Ви маєте право розірвати договір купівлі - продажу товару та вимагати повернення коштів за товар, або вимагати заміни товару на такий самий або аналогічний з числа наявних у продавця. Зразки заяв повинні бути у продавця, або подивіться в інтернеті. Заява пишеться у довільній формі. До заяви додаються копії розрахункового документу на придбання товару, тех.паспорту. Завжди зберігайте другий примірник заяви у себе. Якщо будете віддавати заяву наручно, то вимагайте, щоб на другому (Вашому) примірнику продавець залишив відмітку про отримання заяви. При направленні поштою - бажано направляти цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення. У випадку відмови продавця виконати Ваші вимоги щодо заміни товару, звертайтеся до Держпродспоживслужби. Лінк для електронного звернення http://consumer.gov.ua/appeal . Крім того, для захисту своїх прав Ви маєте право звернутися до суду.

BASE (Базова) 0
Реклама
Бертнік Яна Павлівна
Бертнік Яна Павлівна
Юрист
Україна / Київ

i

image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.