
Оновлення інформації щодо відстрочки
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Мій батько - інвалід II групи, який за висновком МСЕК потребує догляду. Ми подали необхідні документи, я отримав відстрочку від мобілізації і недавно пішов оновити її в ТЦК (оновлення розглядається). Днями мій батько виїхав на лікування за кордон до ЄС. Друзі за кордоном доглядають за ним. Я не поїхав, бо маю "морську хворобу", не маю закордонного паспорта. Після лікування він має повернутися до України. Чи маю я іти в ТЦК, щоб оновити цю інформацію?”
We wanna share the answer from our specialists:
07.11.2024 19:28:09 Так, вам слід піти в ТЦК та оновити інформацію про те, що ваш батько знаходиться за кордоном на лікуванні. Важливо мати всю необхідну документацію та попередити установу про зміни у ситуації вашого батька. Це допоможе уникнути можливих непорозумінь та забезпечить правильне облікове ведення вашого статусу.
07.11.2024 19:41:52 Вітаю, ні, дана інформація в ТЦК не оновлюється. Лише оновлюється відстрочка після закінчення її терміну
08.11.2024 19:13:26 Якщо ваш батько, інвалід II групи, поїхав на лікування за кордон, це може вплинути на підстави для вашої відстрочки, оскільки ви більше не надаєте йому догляд особисто. В такому випадку вам може бути необхідно повідомити ТЦК про зміни. Згідно з останніми змінами в законодавстві, навіть якщо ви не поїхали за кордон, вам слід оновити інформацію у ТЦК, оскільки ви більше не доглядаєте за батьком безпосередньо. Хоча він і має догляд за кордоном, це не є підставою для продовження вашої відстрочки, якщо ви не надаєте догляд особисто Рекомендується подати заяву до ТЦК і надати документи про виїзд батька за кордон (наприклад, медичні документи або інформацію про лікування), щоб уникнути непорозумінь і забезпечити правильне оновлення ваших даних.
09.11.2024 12:58:54 Вітаю Вас! Ні, йти до ТЦК не потрібно. Взагалі не повідомляйте ТЦК, що за батьком хтось інший доглядає.

Similar services and articles

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470