
Оновлення інформації щодо відстрочки
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Мій батько - інвалід II групи, який за висновком МСЕК потребує догляду. Ми подали необхідні документи, я отримав відстрочку від мобілізації і недавно пішов оновити її в ТЦК (оновлення розглядається). Днями мій батько виїхав на лікування за кордон до ЄС. Друзі за кордоном доглядають за ним. Я не поїхав, бо маю "морську хворобу", не маю закордонного паспорта. Після лікування він має повернутися до України. Чи маю я іти в ТЦК, щоб оновити цю інформацію?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
07.11.2024 19:28:09 Так, вам слід піти в ТЦК та оновити інформацію про те, що ваш батько знаходиться за кордоном на лікуванні. Важливо мати всю необхідну документацію та попередити установу про зміни у ситуації вашого батька. Це допоможе уникнути можливих непорозумінь та забезпечить правильне облікове ведення вашого статусу.
07.11.2024 19:41:52 Вітаю, ні, дана інформація в ТЦК не оновлюється. Лише оновлюється відстрочка після закінчення її терміну
08.11.2024 19:13:26 Якщо ваш батько, інвалід II групи, поїхав на лікування за кордон, це може вплинути на підстави для вашої відстрочки, оскільки ви більше не надаєте йому догляд особисто. В такому випадку вам може бути необхідно повідомити ТЦК про зміни. Згідно з останніми змінами в законодавстві, навіть якщо ви не поїхали за кордон, вам слід оновити інформацію у ТЦК, оскільки ви більше не доглядаєте за батьком безпосередньо. Хоча він і має догляд за кордоном, це не є підставою для продовження вашої відстрочки, якщо ви не надаєте догляд особисто Рекомендується подати заяву до ТЦК і надати документи про виїзд батька за кордон (наприклад, медичні документи або інформацію про лікування), щоб уникнути непорозумінь і забезпечити правильне оновлення ваших даних.
09.11.2024 12:58:54 Вітаю Вас! Ні, йти до ТЦК не потрібно. Взагалі не повідомляйте ТЦК, що за батьком хтось інший доглядає.

Похожие услуги и статьи

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470