
Рапорт до командування
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Командування ігнорує рапорти, що робити ?
Подаю рапорти, вони їх або викидують, або просто не розглядають”
We wanna share the answer from our specialists:
27.01.2023 14:15:40 В такому разі потрібно скаржитися на дії командування. Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі: прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод; незаконного покладення на них обов’язків або незаконного притягнення до відповідальності. Телефонуйте на гарячу лінію Міноборони, далі вимагайте щоб Вам надали письмову відповідь! Бажаю удачі і буду вдячний за оцінку консультації!
27.01.2023 15:29:12 Згідно Дисциплінарного статуту: п. 110. Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі: прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод; незаконного покладення на них обов’язків або незаконного притягнення до відповідальності. 111. Заява чи скарга з інших питань службової діяльності подається безпосередньому командирові (начальникові) тієї особи, дії якої він оскаржує, а в разі, якщо особи, які подають скаргу, не знають, з чиєї вини порушені їх права, заява чи скарга подається в порядку підпорядкованості. У такому самому порядку подаються пропозиції. ТОбто, якщо вас ігнорує ваш командир - на нього скаржитись треба вище
27.01.2023 20:13:02 Дуже поширена практика грубого порушення прав військовослужбовця. Якщо не задовольняють рапорт, тоді Вам потрібно оскаржувати такі дії командування. Це зробити можливо 2 шляхами: 1. Подача скарги на гарячу лінію МОУ. 0-800-500-410; 0-800-500-442; 044-454-44-99 2. Звернення на гарячу лінію Уповноваженого ВР з прав людини. Гаряча лінія: 0800-50-17-20 (Безкоштовно) 044-299-74-08 hotline@ombudsman.gov.ua Успіхів Вам.
27.01.2023 20:34:16 подайте через укрпошту з описом в описі вкажіть суть рапорту
28.01.2023 14:18:55 Рапорт може бути поданим нарочно або шляхом надсилання поштою. У разі відмови у прийнятті рапорту, який подається особисто, його потрібно надіслати цінним листом з описом вкладення. Для того, щоб Ви мали підтвердження подання відповідного рапорту. Також, рішення, дія чи бездіяльність може бути оскаржена в судовому порядку шляхом звернення до відповідного адміністративного суду. Але починати потрібно з того, що рапорт має бути правильно складений, долучені всі необхідні та належним чином посвідчені документи. Бо якщо рапорт, на звільнення наприклад, не містить необхідної підстави передбаченої законом, з посиланням на статтю, то подальші дії (оскарження бездіяльності безпосереднього начальника, звернення до МОУ, ГШ ЗСУ, органів управління Служби правопорядку, суду не будуть мати того результату, на який Ви розраховуєте. З повагою.
31.01.2023 11:41:53 Рапорт подавати в двох примірниках. Фіксувати відмову в його отриманні. Якщо отримали, то на другому примірнику мають поставити штамп з датою та підписом особи, яка прийняла (або ПІБ та підпис особи, що прийняла). В разі не прийняття чи не надання відповіді, звернутися до військового прокурора певного гарнізону зі скаргою на бездіяльність уповноваженої особи ВЧ, надавши копію рапорту зі штампом чи інший доказ про відмову в отриманні рапорту.

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

From Real Users
PRO consultants
All consultants
We verify each specialist who signs up for our service and ensure the high quality of our services.
CONSULTANT - is a clear and largest ranking of lawyers and attorneys
so that everyone can choose the best specialist in the right place and at the right time.
The rating of lawyers is formed on the basis of positively completed orders, your feedback, ratings
and comments. The rating cannot be bought: it is formed exclusively by users. TTherefore, if you
need services, advice or preparation of documents from the best lawyers and attorneys
- you can confidently trust our specialists!

Contact us for a free consultation

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470