
Рапорт до командування
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Командування ігнорує рапорти, що робити ?
Подаю рапорти, вони їх або викидують, або просто не розглядають”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
27.01.2023 14:15:40 В такому разі потрібно скаржитися на дії командування. Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі: прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод; незаконного покладення на них обов’язків або незаконного притягнення до відповідальності. Телефонуйте на гарячу лінію Міноборони, далі вимагайте щоб Вам надали письмову відповідь! Бажаю удачі і буду вдячний за оцінку консультації!
27.01.2023 15:29:12 Згідно Дисциплінарного статуту: п. 110. Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі: прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод; незаконного покладення на них обов’язків або незаконного притягнення до відповідальності. 111. Заява чи скарга з інших питань службової діяльності подається безпосередньому командирові (начальникові) тієї особи, дії якої він оскаржує, а в разі, якщо особи, які подають скаргу, не знають, з чиєї вини порушені їх права, заява чи скарга подається в порядку підпорядкованості. У такому самому порядку подаються пропозиції. ТОбто, якщо вас ігнорує ваш командир - на нього скаржитись треба вище
27.01.2023 20:13:02 Дуже поширена практика грубого порушення прав військовослужбовця. Якщо не задовольняють рапорт, тоді Вам потрібно оскаржувати такі дії командування. Це зробити можливо 2 шляхами: 1. Подача скарги на гарячу лінію МОУ. 0-800-500-410; 0-800-500-442; 044-454-44-99 2. Звернення на гарячу лінію Уповноваженого ВР з прав людини. Гаряча лінія: 0800-50-17-20 (Безкоштовно) 044-299-74-08 hotline@ombudsman.gov.ua Успіхів Вам.
27.01.2023 20:34:16 подайте через укрпошту з описом в описі вкажіть суть рапорту
28.01.2023 14:18:55 Рапорт може бути поданим нарочно або шляхом надсилання поштою. У разі відмови у прийнятті рапорту, який подається особисто, його потрібно надіслати цінним листом з описом вкладення. Для того, щоб Ви мали підтвердження подання відповідного рапорту. Також, рішення, дія чи бездіяльність може бути оскаржена в судовому порядку шляхом звернення до відповідного адміністративного суду. Але починати потрібно з того, що рапорт має бути правильно складений, долучені всі необхідні та належним чином посвідчені документи. Бо якщо рапорт, на звільнення наприклад, не містить необхідної підстави передбаченої законом, з посиланням на статтю, то подальші дії (оскарження бездіяльності безпосереднього начальника, звернення до МОУ, ГШ ЗСУ, органів управління Служби правопорядку, суду не будуть мати того результату, на який Ви розраховуєте. З повагою.
31.01.2023 11:41:53 Рапорт подавати в двох примірниках. Фіксувати відмову в його отриманні. Якщо отримали, то на другому примірнику мають поставити штамп з датою та підписом особи, яка прийняла (або ПІБ та підпис особи, що прийняла). В разі не прийняття чи не надання відповіді, звернутися до військового прокурора певного гарнізону зі скаргою на бездіяльність уповноваженої особи ВЧ, надавши копію рапорту зі штампом чи інший доказ про відмову в отриманні рапорту.

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

Від реальних користувачів
PRO консультантів
Всі консультанти
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

Отримайте консультацію

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470