
Реєстрація торгової марки
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “У мене є бізнес, займаюсь криптовалютою. Хочу зареєструвати торгову марку своєї компанії, щоб міг робити вивіски, приймати платежі на цей бренд. Які документи треба щоб зареєструвати ТМ? Який орган реєструє торгові марки та скільки це займе часу?”
We wanna share the answer from our specialists:
03.02.2021 21:03:58 Для реєстрації ТМ вам треба звернутись до Державного підприємства "Укрпатент" з заявою про реєстрацію (на сайті "Укрпатент" є зразок заяви). До заяви додаються: зображення торговельної марки розміром 8х8 см в електронному та друкованому видах, у 5 примірниках для чорно-білої торгової марки і у 10 – для кольорової; повний перелік товарів і/або послуг, для яких передбачається реєстрація товарного знака; повне найменування заявника українською мовою (назва фірми, її юридична адреса або ПІБ та місце проживання фізичної особи). Строк реєстрації - 14-18 місяців. Скорочений строк реєстрації (за доплату) 6-7 місяців. Розмір оплати за звичайну та скорочену реєстрацію ви зможете дізнатись у ДП "Укрпатент".
04.02.2021 00:04:16 Право власності на торгову марку засвідчується свідоцтвом, яке видає національним органом інтелектуальної власності, функції якого виконує державне підприємство «український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент). Тобто звертатися треба із заявкою до Укрпатенту або подати її електронну форму на сайті укрпатенту, що є більш простим. Строк дії свідоцтва 10 років і може бути продовженим ще на 10 років. До заявки подаються зображення торгової марки, дані про заявника, список товарів або послуг щодо торгової марки. Після подання заявки буде проходити її експертиза, а її стан модна переглядати на сайті Укрпатент. Після позитивної експертизи приймається рішення про реєстрацію торгової марки і видається свідоцтво. По часу важко сказати, адже індивідуально для кожної заявки залежно від складності. Існує така особа, як «патентний повірений» - представники у справах інтелектуальної власності, які зможуть пришвидшити цей процес та належно подати всі документи

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

From Real Users
PRO consultants
We verify each specialist who signs up for our service and ensure the high quality of our services.
CONSULTANT - is a clear and largest ranking of lawyers and attorneys
so that everyone can choose the best specialist in the right place and at the right time.
The rating of lawyers is formed on the basis of positively completed orders, your feedback, ratings
and comments. The rating cannot be bought: it is formed exclusively by users. TTherefore, if you
need services, advice or preparation of documents from the best lawyers and attorneys
- you can confidently trust our specialists!

Contact us for a free consultation

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470