
Стягнути кошти з продавця
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Добрий день. Купувала вчора фен в одному з крупних магазинів, назву не буду писати щоб не рекламувати. Сказали на складі нема, залишився лише один з вітрини. Я подумала і погодилась його взяти. Прийшла додому, розпакувала і знайшла в упаковці акт про брак. Виходить мене надурили, і це не з вітрини, а вже відремонтований раніше бракований товар. Я тепер хочу не тільки повернути свої гроші, а і стягнути з них якусь компенсацію за витрачений час та за брехню. Дякую!”
We wanna share the answer from our specialists:
09.03.2021 20:34:01 На підставі статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" ви маєте право обміняти фен на іншу модель протягом 14 днів, або вимагати повернути кошти. Для повернення коштів напишіть письмову вимогу, з посиланням на статтю 9 Закону, роздрукуйте в 2х примірниках та віднесіть у магазин. 1 примірник надайте менеджеру магазину, на іншому примірнику вам повинні написати дату, коли прийняли вимогу, та розписатись за її прийняття із зазначенням фамілії менеджера магазину. Якщо магазин відмовиться прийняти вимогу - відправте її поштою за юридичною адресою торгівельної мережі (знайти її можна в Єдиному держаному реєстрі підприємств), цінним листом з описом вкладення. Вимоги завжди діють на магазини, та кошти за неякісні товари повертають. Стягнути кошти за витрачений час та обман нереально. Доведеться подавати позов до суду, доводити, що продавець умисно продав вам фен з ремонту. А суд - то дорого (дорожче вартості фену) та довго (2-6 місяців). Не витрачайте даремно час. Заберіть гроші, і в
10.03.2021 10:30:47 Добрий день. Я Вам раджу в першу чергу спробувати повернути фен, як товар належної якості, скориставшись своїм правом повернути товар протягом 14 днів, якщо він Вам протсо не сподобався або не підійшов за кольором. Товар потрібно повертати в тому ж вигляді, що був куплений, та при наявності чеку. Це зекономить Ваш час. При цьому, Варто зазначити, що якщо Ви придбали товар з явним браком (є акт про брак) Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому: усунення дефекту неможливо; на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів; дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису в договорі про купівлю. При поверненні товару Ви маєте право обрати: обмін товару на аналогічний, отримати інший товар, повернути гроші у розмірі вартості товару.
12.03.2021 17:36:39 Загальне правило повернення товарів - до 14 днів з моменту купівлі. Проте, якщо існують істотні недоліки товару, або обман з боку продавця - можна підготувати письмову претензію до магазину протягом гарантійного строку. У претензії викладіть обставини які ви вважаєте суттєвими і посилайтеся на закон України «Про захист прав споживачів», який регулює саме такі правовідносини. Якщо вам відмовлять можете звернутися до держпродспоживслужби у вашому регіоні, а можете спрямувати до суду позовну заяву про захист прав споживача із вимогою до магазину (відповідача по справі) щодо заміни товару на аналогічний де також можете ставити вимогу компенсації моральної шкоди.

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470