Недавно нашей команде задали вопрос: “Добрий день. Купувала вчора фен в одному з крупних магазинів, назву не буду писати щоб не рекламувати. Сказали на складі нема, залишився лише один з вітрини. Я подумала і погодилась його взяти. Прийшла додому, розпакувала і знайшла в упаковці акт про брак. Виходить мене надурили, і це не з вітрини, а вже відремонтований раніше бракований товар. Я тепер хочу не тільки повернути свої гроші, а і стягнути з них якусь компенсацію за витрачений час та за брехню. Дякую!”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
Консультант #71
На підставі статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" ви маєте право обміняти фен на іншу модель протягом 14 днів, або вимагати повернути кошти. Для повернення коштів напишіть письмову вимогу, з посиланням на статтю 9 Закону, роздрукуйте в 2х примірниках та віднесіть у магазин. 1 примірник надайте менеджеру магазину, на іншому примірнику вам повинні написати дату, коли прийняли вимогу, та розписатись за її прийняття із зазначенням фамілії менеджера магазину. Якщо магазин відмовиться прийняти вимогу - відправте її поштою за юридичною адресою торгівельної мережі (знайти її можна в Єдиному держаному реєстрі підприємств), цінним листом з описом вкладення. Вимоги завжди діють на магазини, та кошти за неякісні товари повертають. Стягнути кошти за витрачений час та обман нереально. Доведеться подавати позов до суду, доводити, що продавець умисно продав вам фен з ремонту. А суд - то дорого (дорожче вартості фену) та довго (2-6 місяців). Не витрачайте даремно час. Заберіть гроші, і в
 
Консультант #142
Добрий день. Я Вам раджу в першу чергу спробувати повернути фен, як товар належної якості, скориставшись своїм правом повернути товар протягом 14 днів, якщо він Вам протсо не сподобався або не підійшов за кольором. Товар потрібно повертати в тому ж вигляді, що був куплений, та при наявності чеку. Це зекономить Ваш час. При цьому, Варто зазначити, що якщо Ви придбали товар з явним браком (є акт про брак) Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому: усунення дефекту неможливо; на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів; дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису в договорі про купівлю. При поверненні товару Ви маєте право обрати: обмін товару на аналогічний, отримати інший товар, повернути гроші у розмірі вартості товару.
 
Консультант #107
Загальне правило повернення товарів - до 14 днів з моменту купівлі. Проте, якщо існують істотні недоліки товару, або обман з боку продавця - можна підготувати письмову претензію до магазину протягом гарантійного строку. У претензії викладіть обставини які ви вважаєте суттєвими і посилайтеся на закон України «Про захист прав споживачів», який регулює саме такі правовідносини. Якщо вам відмовлять можете звернутися до держпродспоживслужби у вашому регіоні, а можете спрямувати до суду позовну заяву про захист прав споживача із вимогою до магазину (відповідача по справі) щодо заміни товару на аналогічний де також можете ставити вимогу компенсації моральної шкоди.