Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Як внести змін в статут фермерського господарства?

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 5 minutes Total views: 1871
Rate:
0
Publication date: 20.10.2021

Recently, our team was asked a question: “Добрий день. У нас така проблема. Фермерське господарство було створене п’ятьма співвласниками. На даний момент із господарства хочуть вийти 2 особи. Як оформити дані зміни у статуті? Які дії потрібно зробити? Дякуємо”

We wanna share the answer from our specialists:

The best answer
13.10.2021 23:34:39
Добрий день! Вам потрібно провести загальні збори відповідно до порядку їх проведення, який зазначений у Вашому Статуті. Закон «Про фермерське господарство» не деталізує порядок припинення членства у фермерському господарстві, тому дане питання регулюється статутом. Якщо Статутом не передбачено, то діють загальні норми, згідно з якими учасник вправі у будь-який час вийти з товариства незалежно від згоди інших учасників та самого товариства. Вихід зі складу учасників товариства не пов'язується ні з рішенням зборів учасників, ні з внесенням змін до установчих документів товариства. Якщо всі учасники згодні - проводите загальні збори, приймаєте рішення про 1) вихід (виключення), 2) затверджуєте зміни до Статуту (в частині учасників/члені) 3) у реєстратора реєструєте зміни складу учасників та нову редакцію Статуту (чи лише окремі зміни до Статуту). Буде необхідна допомога - звертайтеся особисто через сайт. Маю надію що консультація стане Вам у нагоді. Всього Вам найкращого.
BASE (basic) 0
advertisement

i

13.10.2021 15:21:33 Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи (стаття 5 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців").Перелік документів для проведення державної реєстрації змін до установчих документів встановлений статтею 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців". Документи можуть бути подані особисто або надіслані поштовим відправленням з описом вкладення. Вам необхідно звернутись до ЦНАП (центр надання адміністративних послуг) поки що за консультацією, адміністратор роз'ясне Вам, які документи необхідно Вам зібрати. Дякую.

BASE (basic) 34.01
advertisement

i

13.10.2021 20:48:11 Добрий вечір. У фермерського господарства має бути статут. Зокрема, у вашому статуті має бути зазначено, що такі рішення приймаються загальними зборами учасників. Скликаєте збори, голосуєте за вихід двох учасників, оформлюєте це протоколом загальних зборів, а далі проводите державну реєстрацію змін про учасників господарства у державного реєстратора.

BASE (basic) 0
advertisement

i

14.10.2021 12:46:50 Особливістю діяльності ФГ є те, що учасник може вийти з нього за правилами, що встановлені відповідно до установчого документу (ч.4 ст.1 Закону № 973). Тому, статут або договір (декларація) посідають дуже важливе значення. Тож, при створенні ФГ потрібно приділяти найбільшу увагу формуванню установчого документа. Необхідні дії: Подати Заяву про вихід з ФГ у строки та порядку передбаченому Статутом, оформляється рішення загальних зборів ФГ, державна реєстрація змін, виплата часток, згідно з п.10) ч.4 ст.17 Закону № 755, для державної реєстрації змін до відомостей про ФГ, подаються такі документи: примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління ФГ (загальних зборів) про вихід із складу члена та/або заява фізичної особи про вихід із складу членів, справжність підпису на якій нотаріально засвідчена, та/або договору, іншого документа про перехід, чи передачу частки члена у складеному капіталі (пайовому фонді) ФГ (у випадку продажу частки).

BASE (basic) 0.04
advertisement

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.