
Як внести змін в статут фермерського господарства?
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Добрий день. У нас така проблема. Фермерське господарство було створене п’ятьма співвласниками. На даний момент із господарства хочуть вийти 2 особи. Як оформити дані зміни у статуті? Які дії потрібно зробити? Дякуємо”
We wanna share the answer from our specialists:
13.10.2021 15:21:33 Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи (стаття 5 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців").Перелік документів для проведення державної реєстрації змін до установчих документів встановлений статтею 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців". Документи можуть бути подані особисто або надіслані поштовим відправленням з описом вкладення. Вам необхідно звернутись до ЦНАП (центр надання адміністративних послуг) поки що за консультацією, адміністратор роз'ясне Вам, які документи необхідно Вам зібрати. Дякую.
13.10.2021 20:48:11 Добрий вечір. У фермерського господарства має бути статут. Зокрема, у вашому статуті має бути зазначено, що такі рішення приймаються загальними зборами учасників. Скликаєте збори, голосуєте за вихід двох учасників, оформлюєте це протоколом загальних зборів, а далі проводите державну реєстрацію змін про учасників господарства у державного реєстратора.
14.10.2021 12:46:50 Особливістю діяльності ФГ є те, що учасник може вийти з нього за правилами, що встановлені відповідно до установчого документу (ч.4 ст.1 Закону № 973). Тому, статут або договір (декларація) посідають дуже важливе значення. Тож, при створенні ФГ потрібно приділяти найбільшу увагу формуванню установчого документа. Необхідні дії: Подати Заяву про вихід з ФГ у строки та порядку передбаченому Статутом, оформляється рішення загальних зборів ФГ, державна реєстрація змін, виплата часток, згідно з п.10) ч.4 ст.17 Закону № 755, для державної реєстрації змін до відомостей про ФГ, подаються такі документи: примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління ФГ (загальних зборів) про вихід із складу члена та/або заява фізичної особи про вихід із складу членів, справжність підпису на якій нотаріально засвідчена, та/або договору, іншого документа про перехід, чи передачу частки члена у складеному капіталі (пайовому фонді) ФГ (у випадку продажу частки).

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470