Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Яка відповідальність у стоматолога?

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 4 minutes Total views: 512
Rate:
0
Publication date: 22.12.2021

Recently, our team was asked a question: “Добрий ранок. У мене болів зуб, я зробила його. Через 2 тижні він починає боліти знову. Чи може лікар мені зробити його безкоштовно? Яка відповідальність може бути за неякісню зроблену роботу стоматолга?”

We wanna share the answer from our specialists:

15.12.2021 12:12:21 Доброго дня. Лікар стоматолог, як і будь-який лікар повинен нести відповідальність за свої дії. На сьогодні в стоматології дається гарантія на лікування зубів терміном в один рік, звичайно в цей період лікар повинен безкоштовно виправляти свої недоліки. Але, нажаль не кожен лікар безкоштовно здійснює гарантійне лікування. Кожен потерпілий споживач медичної послуги має право вимагати відшкодування заподіяної шкоди незалежно від того, чи був він у договірних відносинах з виробником (виконавцем, продавцем) цих послуг (ст. 16, 17 Закону України «Про захист прав споживачів»). До того ж, відповідно до чинного цивільного законодавства України шкода, завдана внаслідок недоліків послуг (робіт), підлягає відшкодуванню їх виконавцем (ст. 1210 ЦК). Ви маєте повне право вимагати або ж безкоштовне лікування, або відшкодування за неякісно надану медичну послугу. Дякую.

BASE (basic) 34.01
advertisement

i

15.12.2021 17:56:36 Ви споживач - пацієнт. Надавачем послуг –лікарем - стоматологом. Є два варіанти його врегулювання: у досудовому порядку та шляхом звернення до суду. Досудове врегулювання шляхом направлення листа-претензії до надавача медичних послуг: медичного закладу чи до окремо практикуючого лікаря у приватному порядку. У цьому листі рекомендую: - конкретно сформулювати зміст претензії, надавши відповідні документи, які є вагомими доказами по суті звернення; - обов’язково вказати обрану вимогу відшкодування завданої шкоди: у повному розмірі повернення оплати за надані послуги, безоплатне усунення недоліків, пропорційне зменшення ціни за надану послугу. Якщо надавач цих послуг погоджується відшкодувати завдану шкоду, то в такому разі спір є вирішеним. Коли надавач послуги відхиляє усі претензії, або ж не надав відповідь на лист-претензію, тоді варто звертатися до суду за захистом своїх прав та інтересів. Причому, судовий збір у такому випадку не сплачується, ч. 3 ст 22 ЗУ Про захист прав споживачів

BASE (basic) 0.04
advertisement

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.