Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Заклади

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 6 minutes Total views: 292
Rate:
0
Publication date: 02.04.2023

Recently, our team was asked a question: “Якщо я била у закладі ,а те що я замовила ,було не зовсім свіже ,зо робити .”

We wanna share the answer from our specialists:

The best answer
02.04.2023 13:44:48
По-перше звернутися до адміністрації закладу. Якщо це не дасть результату, то можете звернутися до управління з захисту прав споживачів. Якщо споживач виявив недоліки у якості продукції, вага порції не відповідала заявленій у меню або споживача обрахували, суб’єкт господарювання зобов’язаний на вибір відвідувача: – безкоштовно усунути виявлені недоліки; – зменшити розмір оплати за продукцію; – замінити на аналогічну продукцію належної якості; – повністю відшкодувати витрати споживача, пов’язані з придбанням неякісної продукції.
BASE (basic) 0
advertisement
Петров Владислав
Петров Владислав
Lawyer
Ukraine / Luhansk Oblast

i

31.03.2023 15:54:36 Ви можете подати скаргу в порядку передбаченому ЗУ "Про захист прав споживачів".

BASE (basic) 0.11
advertisement
Богун Сергій
Богун Сергій
Lawyer
Ukraine / Dnipropetrovsk Oblast

i

31.03.2023 15:55:00 Доброго дня. Найпоширеніше порушення в сфері захисту прав споживачів – продаж неякісної продукції. Ви маєте право звернутися із заявою про придбання товару неналежної якості до Держпродспоживслужби регіону в якому ви проживаєте. Також маєте право вимагати повернення Вам коштів або відшкодування матерільної та моральної шкоди. Ваші права захищаються Законом України "Про захист прав споживачів".

BASE (basic) 0
advertisement
Гапонова Альона
Гапонова Альона
Lawyer
Ukraine / Odesa Oblast

i

31.03.2023 16:13:42 Доброго дня! Відповідно ч 8.ст 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.

BASE (basic) 0.01
advertisement
Пилипяк Андрій
Пилипяк Андрій
Lawyer
Ukraine / Lviv Oblast

i

31.03.2023 17:48:36 Ви можете подати скаргу до Держпродспоживслужби. Буде проведена перевірка закладу та можливо буде накладений штраф за порушення встановленні в результаті перевірки. Я адвокат, маю практичний досвід зі складання відповідних скарг. Зв’яжіться з консультантом сервісу, він нас сконтактує.

BASE (basic) 0
advertisement
Кафтан Андрій
Кафтан Андрій
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

31.03.2023 18:41:20 Доброго дня. Дивлячись, чи були потім наслідки для вашого здоров'я. Якщо так, звертаєтесь в лікарню за висновком, потім можете звернутися дозакладу зі скаргою в компенсації дікування чи до продспоживслужби

BASE (basic) 0
advertisement
Денисюк Олена
Денисюк Олена
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

31.03.2023 23:35:44 Брати книгу скарг і пропозицій, написати скаргу, звернутись щодо захисту прав споживачів, оскільки при відвідуванні даного закладу Вам дали не свіжу страву

BASE (basic) 0
advertisement
Ящук Юлія
Ящук Юлія
Lawyer
Ukraine / Khmelnytskyi Oblast

i

01.04.2023 01:40:46 Вітаю. Подавати скаргу про захист прав споживачів. Залишити скаргу в книзі для скарг.

BASE (basic) 0.01
advertisement
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Lawyer
Ukraine / Chernihiv Oblast

i

01.04.2023 02:20:32 доброго дня, попросити переробити страву, або повернути гроші дивлячись на пропозицію закладу якщо Ви про те, що Вам стало зле після вечері у закладі - то для стягнення моральної шкоди або витрат на лікування необхідно встановити причинно-наслідковий зв‘язок між тим, що Ви поїли і тим, що Вам могло стати погано, звернутися до лікаря і тп

BASE (basic) 0
advertisement

i

01.04.2023 14:15:49 Вам потрібно було звернутися до адміністрації закладу зі скаргою на якість замовленого, а адміністрація повинна була на Ваш вибір: безкоштовно усунути виявлені недоліки; зменшити розмір оплати за замовлення; замінити на замовлення на належної якості або вдруге надати послугу; повністю відшкодувати Ваші витрати пов'язані з придбанням неякісної продукції. Це передбачено Правилами роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства

BASE (basic) 0
advertisement
Тагамлик Юлія
Тагамлик Юлія
Lawyer
Ukraine / Dnipropetrovsk Oblast

i

01.04.2023 22:41:00 Вітаю! Закон України ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ встановлює правовий механізм захисту прав конкретного споживача. Відповідно до діючого законодавства надання недоброякісної продукції є підставами для притягнення до відповідальності надавача послуг. Раджу проаналізувати ситуацію разом з адвокатом для формування плану ефективний дій котрі б привели к досягненню поставленої мети. === В свою чергу рекомендую заказати послугу правового аналізу ситуації на інформаційному ресурсі КОНСУЛЬТАНТ. Під час супроводу будете впевнені в позитивному вирішенні питання І оперативно отримуйте результат.

BASE (basic) 0
advertisement
РОГОЗІН Сергій
РОГОЗІН Сергій
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.