Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Заклади

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 6 хвилин Кількість переглядів: 291
Рейтинг:
0
Дата публікації: 02.04.2023

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Якщо я била у закладі ,а те що я замовила ,було не зовсім свіже ,зо робити .”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

Найкраща відповідь
02.04.2023 13:44:48
По-перше звернутися до адміністрації закладу. Якщо це не дасть результату, то можете звернутися до управління з захисту прав споживачів. Якщо споживач виявив недоліки у якості продукції, вага порції не відповідала заявленій у меню або споживача обрахували, суб’єкт господарювання зобов’язаний на вибір відвідувача: – безкоштовно усунути виявлені недоліки; – зменшити розмір оплати за продукцію; – замінити на аналогічну продукцію належної якості; – повністю відшкодувати витрати споживача, пов’язані з придбанням неякісної продукції.
BASE (Базова) 0
Реклама
Петров Владислав
Петров Владислав
Юрист
Україна / Луганська область

i

31.03.2023 15:54:36 Ви можете подати скаргу в порядку передбаченому ЗУ "Про захист прав споживачів".

BASE (Базова) 0.11
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

31.03.2023 15:55:00 Доброго дня. Найпоширеніше порушення в сфері захисту прав споживачів – продаж неякісної продукції. Ви маєте право звернутися із заявою про придбання товару неналежної якості до Держпродспоживслужби регіону в якому ви проживаєте. Також маєте право вимагати повернення Вам коштів або відшкодування матерільної та моральної шкоди. Ваші права захищаються Законом України "Про захист прав споживачів".

BASE (Базова) 0
Реклама
Гапонова Альона
Гапонова Альона
Юрист
Україна / Одеська область

i

31.03.2023 16:13:42 Доброго дня! Відповідно ч 8.ст 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.

BASE (Базова) 0.01
Реклама
Пилипяк Андрій
Пилипяк Андрій
Юрист
Україна / Львівська область

i

31.03.2023 17:48:36 Ви можете подати скаргу до Держпродспоживслужби. Буде проведена перевірка закладу та можливо буде накладений штраф за порушення встановленні в результаті перевірки. Я адвокат, маю практичний досвід зі складання відповідних скарг. Зв’яжіться з консультантом сервісу, він нас сконтактує.

BASE (Базова) 0
Реклама
Кафтан Андрій
Кафтан Андрій
Юрист
Україна / Київ

i

31.03.2023 18:41:20 Доброго дня. Дивлячись, чи були потім наслідки для вашого здоров'я. Якщо так, звертаєтесь в лікарню за висновком, потім можете звернутися дозакладу зі скаргою в компенсації дікування чи до продспоживслужби

BASE (Базова) 0
Реклама
Денисюк Олена
Денисюк Олена
Юрист
Україна / Київ

i

31.03.2023 23:35:44 Брати книгу скарг і пропозицій, написати скаргу, звернутись щодо захисту прав споживачів, оскільки при відвідуванні даного закладу Вам дали не свіжу страву

BASE (Базова) 0
Реклама
Ящук Юлія
Ящук Юлія
Юрист
Україна / Хмельницька область

i

01.04.2023 01:40:46 Вітаю. Подавати скаргу про захист прав споживачів. Залишити скаргу в книзі для скарг.

BASE (Базова) 0.01
Реклама
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Юрист
Україна / Чернігівська область

i

01.04.2023 02:20:32 доброго дня, попросити переробити страву, або повернути гроші дивлячись на пропозицію закладу якщо Ви про те, що Вам стало зле після вечері у закладі - то для стягнення моральної шкоди або витрат на лікування необхідно встановити причинно-наслідковий зв‘язок між тим, що Ви поїли і тим, що Вам могло стати погано, звернутися до лікаря і тп

BASE (Базова) 0
Реклама
Благодєтєлєва Євгенія
Благодєтєлєва Євгенія
Юрист
Україна / Київ

i

01.04.2023 14:15:49 Вам потрібно було звернутися до адміністрації закладу зі скаргою на якість замовленого, а адміністрація повинна була на Ваш вибір: безкоштовно усунути виявлені недоліки; зменшити розмір оплати за замовлення; замінити на замовлення на належної якості або вдруге надати послугу; повністю відшкодувати Ваші витрати пов'язані з придбанням неякісної продукції. Це передбачено Правилами роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства

BASE (Базова) 0
Реклама
Тагамлик Юлія
Тагамлик Юлія
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

01.04.2023 22:41:00 Вітаю! Закон України ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ встановлює правовий механізм захисту прав конкретного споживача. Відповідно до діючого законодавства надання недоброякісної продукції є підставами для притягнення до відповідальності надавача послуг. Раджу проаналізувати ситуацію разом з адвокатом для формування плану ефективний дій котрі б привели к досягненню поставленої мети. === В свою чергу рекомендую заказати послугу правового аналізу ситуації на інформаційному ресурсі КОНСУЛЬТАНТ. Під час супроводу будете впевнені в позитивному вирішенні питання І оперативно отримуйте результат.

BASE (Базова) 0
Реклама
РОГОЗІН Сергій
РОГОЗІН Сергій
Юрист
Україна / Київ

i

image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.