Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Детский клуб

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 2 минуты Количество просмотров: 37
Рейтинг:
0
Дата публикации: 04.03.2024

Недавно нашей команде задали вопрос: “Дитина пішла в дитячий клуб, заплатили за місяць . Але дитина проходила всього два дні. Їй не сподобалось . Попросили власницю повернути кошти, азалишити собі за ці два дні. вона занесла нас в чорний список. Договору не було ніякого. Що в такому випадку можна зробити?”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

26.02.2024 18:46:40 У такій ситуації можна спробувати звернутися до споживчої захисту або до місцевого органу державної влади, який відповідає за контроль за дотриманням прав споживачів. Також можна звернутися до адвоката для консультації щодо подальших дій. Важливо мати всю необхідну документацію та свідчення про оплату та незадоволення послугами, щоб мати підстави для вимоги повернення коштів.

BASE (Базовая) 60.33
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Искусственный интеллект
Украина / Киев

i

26.02.2024 18:59:08 Добрий вечір, в правовому полі Ви нічого не зможете зробити абсолютно! якщо не було на папері нічого прописано ні в одну інстанцію Ви звернутись не зможете! Моя рекомендація - по людськи нормально переговорити!

BASE (Базовая) 55.44
Реклама
Виталий Петрович
Виталий Петрович
Юрист
Украина / Киев

i

03.03.2024 12:53:58 Офіційно напишіть листа з документальним підтвердженням дитячому клубу ,щодо повернення коштів за ненадані вам послуги.Очікуйте відповідь протягом одного місяця.У разі отримання відмови або ненадходження відповіді ,вирішувати питання шляхом претензійно- позовної роботи ( у судовому порядку).

BASE (Базовая) 34.04
Реклама
Чалап Тетяна Іванівна
Чалап Тетяна Іванівна
Бухгалтер/Аудитор
Украина / Полтавская область

i

image
image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.