
Детский клуб
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Дитина пішла в дитячий клуб, заплатили за місяць . Але дитина проходила всього два дні. Їй не сподобалось . Попросили власницю повернути кошти, азалишити собі за ці два дні. вона занесла нас в чорний список. Договору не було ніякого. Що в такому випадку можна зробити?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
26.02.2024 18:46:40 У такій ситуації можна спробувати звернутися до споживчої захисту або до місцевого органу державної влади, який відповідає за контроль за дотриманням прав споживачів. Також можна звернутися до адвоката для консультації щодо подальших дій. Важливо мати всю необхідну документацію та свідчення про оплату та незадоволення послугами, щоб мати підстави для вимоги повернення коштів.
26.02.2024 18:59:08 Добрий вечір, в правовому полі Ви нічого не зможете зробити абсолютно! якщо не було на папері нічого прописано ні в одну інстанцію Ви звернутись не зможете! Моя рекомендація - по людськи нормально переговорити!
03.03.2024 12:53:58 Офіційно напишіть листа з документальним підтвердженням дитячому клубу ,щодо повернення коштів за ненадані вам послуги.Очікуйте відповідь протягом одного місяця.У разі отримання відмови або ненадходження відповіді ,вирішувати питання шляхом претензійно- позовної роботи ( у судовому порядку).


В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470