Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Фарба злізла

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 5 минут Количество просмотров: 476
Рейтинг:
0
Дата публикации: 30.03.2023

Недавно нашей команде задали вопрос: “Що робить фарба злазить зі шкіряних ботінок ,а продавець каже ,що я сам винний ,що робити ?”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

Лучший ответ
30.03.2023 13:04:33
Можете звернутися зі скаргою до управління з захисту прав споживачів або до суду
BASE (Базовая) 0
Реклама
Петров Владислав
Петров Владислав
Юрист
Украина / Луганская область

i

24.03.2023 11:20:43 Доброго дня, надайте додаткову інформацію: коли здійснено покупку? срок гарантії? наявність платіжного документу?

BASE (Базовая) 0
Реклама
Павлюк Ілона
Павлюк Ілона
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

24.03.2023 11:25:05 Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами чи договором.. Згідно законодавства захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом. Інший варіант - подати скаргу до Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

BASE (Базовая) 0.11
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

24.03.2023 12:25:49 Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» в разі, якщо було придбано неякісне взуття або в процесі експлуатації встановлено дефекти будь-якого роду, споживач має право вимагати одного з наступних способів відновлення своїх прав:– пропорційного зменшення ціни;– безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;– відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо взуття, гарантійний строк на яке не закінчився (якщо гарантія на взуття ула). Якщо продавець вважає вимоги споживача безпідставними, споживач має право вимагати від продавця проведення незалежної експертизи причин втрати якості взуття. Згідно з вимогами чинного законодавства, продавець повинен організувати проведення такої експертизи протягом трьох днів з моменту звернення.

img
PREMIUM 60.04
Реклама
Боревич Мария
Юрист
Украина / Киев
Боревич Мария

i

24.03.2023 21:05:29 Добрый вечер вам нужно вернуть товар в течении двух недель и сделать экспертизу ботинкам на качество от производителя. А лучше заключите договор с адвокатом он вам поможет решить проблему с продавцом и торговой точкой которая продает товар плохого качества.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Мельнікова - Сурма Тамара
Мельнікова - Сурма Тамара
Юрист
Украина / Киев

i

24.03.2023 21:09:51 Вітаю. Спробуйте подати на цього горе продавця письмову претензію про повернення коштів за бракований товар. Якщо відмовиться, тільки звертатись до суду.

BASE (Базовая) 0.01
Реклама
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Юрист
Украина / Черниговская область

i

24.03.2023 21:52:57 Звернутись зі скаргою до Держпродспоживслужби. Описати ситуацію, долучити чек придбання, якщо є в наявності, фотографію взуття.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Кафтан Андрій
Кафтан Андрій
Юрист
Украина / Киев

i

27.03.2023 11:02:56 Доброго дня. Відповідно до закону захисту споживачів. Покупець має право повернути товар протягом 14 днів після покупки. Або по гарантії при дотриманні правил гарантії Якщо магазин не приймає товар. Зверніться із заявою в органи мвсцевого самоврядування до спеціаліста прав захисту споживачів

BASE (Базовая) 0
Реклама
Степанюк Андрій
Степанюк Андрій
Юрист
Украина / Волынская область

i

28.03.2023 17:44:35 Доброго дня! Дякую за запитання. Раджу Вам прочитати та ознайомити продавця із ч.1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційн

BASE (Базовая) 0
Реклама
Карпюк Марія
Карпюк Марія
Юрист
Украина / Хмельницкая область

i

29.03.2023 14:16:29 Доброго дня. Мало інформації для розгляду питання. Коли,де ви купували взуття,чи є чек на придбання? за яких умов почала змиватися фарба?

BASE (Базовая) 0
Реклама
Денисюк Олена
Денисюк Олена
Юрист
Украина / Киев

i

image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.